• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت بازرگانی
    • دوره 11, شماره 1
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت بازرگانی
    • دوره 11, شماره 1
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    سخن سردبیر: تحدید موضوع پژوهش

    (ندگان)پدیدآور
    پدیدآور نامشخص
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    201.7کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    یکی از مشکلات پژوهش در ایران، عام و کلی بودن موضوعات تحقیق است. عنوان‎هایی مانند «طراحی مدل جامع برای.....» یا «عوامل مؤثر بر صادرات ایران»، نمونه‎هایی از موضوعات کلی و عام است که هر چند به خروجی[1]  می‎رسند، اثری[2] برای سازمان، جامعه و کشور ندارند. معمولاً نتایج این تحقیق‎ها از قبل مشخص است و به پیشنهادهای کلی و عامی منتهی می‎شوند که در کتاب‎های درسی یا نوشته‎های قبلی نیز وجود دارند و بدون تحقیق هم می‎توان به آنها دست یافت. اگر نتایج این‎گونه تحقیقات را در اختیار هر تصمیم‎گیری قرار دهید، احتمالاً می‎گوید «این‎ها را که خودم هم می‎دانستم!». [1]. Output [2]. Impact
    کلید واژگان
    سخن سردبیر
    تحدید موضوع پژوهش

    شماره نشریه
    1
    تاریخ نشر
    2019-03-21
    1398-01-01
    ناشر
    دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
    University of Tehran

    شاپا
    2008-5907
    2423-5091
    URI
    https://dx.doi.org/10.22059/jibm.2019.70067
    https://jibm.ut.ac.ir/article_70067.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/258315

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب