سخن سردبیر: برند پژوهشگر
(ندگان)پدیدآور
پدیدآور نامشخصنوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
برند پژوهشگر در شمارههای قبلی سخن دبیر، یکی از مشکلات پژوهشگران بازاریابی و بازرگانی کشور را «عدم برند پژوهشگران» معرفی کردیم و اینکه بیشتر پژوهشگران در حوزههای مختلفی کار میکنند. در سخن سردبیر بهار 1396 با عنوان «آموزش و پژوهش در چهار نسل بازاریابان ایران» گفته شد که این موضوع در پژوهشگران نسلهای اول و دوم بیشتر مشاهده میشود و از نسل سوم و بهخصوص نسل چهارم، برندسازی پژوهشگران ضرورت بیشتری پیدا کرده است.
کلید واژگان
نداردشماره نشریه
3تاریخ نشر
2018-09-231397-07-01
ناشر
دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran
شاپا
2008-59072423-5091




