نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorابراهیمی, عبدالحمیدfa_IR
dc.contributor.authorعالی, صمدfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T04:16:37Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T04:16:37Z
dc.date.available1399-07-09T04:16:37Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T04:16:37Z
dc.date.issued2016-11-21en_US
dc.date.issued1395-09-01fa_IR
dc.date.submitted2015-12-14en_US
dc.date.submitted1394-09-23fa_IR
dc.identifier.citationابراهیمی, عبدالحمید, عالی, صمد. (1395). بررسی تأثیر کیفیت رابطه بر پاسخ‏ های رفتاری مشتریان در مراحل مختلف چرخۀ عمر رابطۀ مشتری (مطالعۀ موردی: بانک کشاورزی تبریز). مدیریت بازرگانی, 8(3), 503-528. doi: 10.22059/jibm.2016.60625fa_IR
dc.identifier.issn2008-5907
dc.identifier.issn2423-5091
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22059/jibm.2016.60625
dc.identifier.urihttps://jibm.ut.ac.ir/article_60625.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/258191
dc.description.abstractهدف مقالۀ حاضر، تعیین تأثیر کیفیت رابطه بر پاسخ‏های رفتاری مشتریان در مراحل مختلف چرخۀ عمر رابطۀ مشتری در صنعت بانکداری ایران است. بدین‌منظور مشتریان بانک کشاورزی به‌عنوان جامعۀ آماری انتخاب شدند و تعداد 417 مشتری با تکمیل پرسشنامه، در تحقیق مشارکت کردند. برای انتخاب نمونه‏ها از روش نمونه‏گیری تصادفی ساده استفاده و فرضیه‏های تحقیق با استفاده از تکنیک مدل‏سازی معادلات ساختاری و نرم‌افزار AMOS آزموده شد. یافته‏های تحقیق نشان داد کیفیت رابطۀ بین بانک و مشتری بر وفاداری مشتری، تبلیغات دهان‌به‌دهان و سهم مشتری تأثیر مثبتی دارد. همچنین نتایج تحقیق نشان داد با سالخورده‏تر‌شدن رابطۀ بین مشتری و بانک، از تأثیر کیفیت رابطه بر تبلیغات دهان‌به‌دهان و وفاداری مشتری کاسته می‏شود، ولی تأثیر کیفیت رابطه بر سهم مشتری در مراحل مختلف چرخۀ عمر رابطۀ مشتری یکسان است.fa_IR
dc.format.extent426
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشکده مدیریت دانشگاه تهرانfa_IR
dc.publisherUniversity of Tehranen_US
dc.relation.ispartofمدیریت بازرگانیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Business Managementen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22059/jibm.2016.60625
dc.subject"بازاریابی رابطه مند"fa_IR
dc.subject"پاسخ های رفتاری مشتریان"fa_IR
dc.subject"چرخه عمر رابطه"fa_IR
dc.subject"کیفیت رابطه"fa_IR
dc.subject30. مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)fa_IR
dc.titleبررسی تأثیر کیفیت رابطه بر پاسخ‏ های رفتاری مشتریان در مراحل مختلف چرخۀ عمر رابطۀ مشتری (مطالعۀ موردی: بانک کشاورزی تبریز)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله علمی پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه مدیریت بازرگانی، واحد تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی، تبریز، ایرانfa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.issue3
dc.citation.spage503
dc.citation.epage528


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد