نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorملکی, مرتضیfa_IR
dc.contributor.authorحاجی حسنی, نسرینfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T04:16:30Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T04:16:30Z
dc.date.available1399-07-09T04:16:30Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T04:16:30Z
dc.date.issued2013-12-22en_US
dc.date.issued1392-10-01fa_IR
dc.date.submitted2013-02-17en_US
dc.date.submitted1391-11-29fa_IR
dc.identifier.citationملکی, مرتضی, حاجی حسنی, نسرین. (1392). سرمایه‌گذاری بر شخصیت نام تجاری و اعتبار در تبلیغات. مدیریت بازرگانی, 5(4), 79-98. doi: 10.22059/jibm.2013.50345fa_IR
dc.identifier.issn2008-5907
dc.identifier.issn2423-5091
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22059/jibm.2013.50345
dc.identifier.urihttps://jibm.ut.ac.ir/article_50345.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/258156
dc.description.abstractنویسندگان در پژوهش پیش‌رو سعی بر آن دارند تا عکس‌العمل‌های عاطفی مشتریان به تقویت نام تجاری و اعتبار در تبلیغات و تأثیر حاصل را بر ارزش‌های درک شده (عنصر کلیدی در محیط‌های خدماتی) و مقاصد رفتاری را بسنجند. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر نحوة گردآوری داده‌ها توصیفی- پیمایشی است. جامعة آماری این تحقیق مشتریان بانک ملت استان سمنان در ایران بودند. نمونة آماری شامل 467 پرسشنامة جمع‌آوری شده از طریق روش خوشه‌ای تصادفی بود. پایایی پرسشنامه با آلفای کرونباخ 941/0محاسبه و با استفاده از روایی سازه و محتوا روایی پرسشنامه تأیید شد. برای آزمون فرضیه‌ها، از همبستگی و مدل‌یابی معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج این تحقیق نشان داد تأثیر تقویت نام تجاری نسبت به اعتبار در تبلیغات بر پاسخ‌های عاطفی بیشتر است. پاسخ‌های عاطفی القاشده تأثیر مثبتی بر ارزش‌های درک‌شده دارد. ارزش سودمندگرایی نیز تأثیر بیشتری از ارزش لذت‌گرایی بر مقاصد رفتاری مراجعان صنعت بانکداری دارد.fa_IR
dc.format.extent417
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشکده مدیریت دانشگاه تهرانfa_IR
dc.publisherUniversity of Tehranen_US
dc.relation.ispartofمدیریت بازرگانیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Business Managementen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22059/jibm.2013.50345
dc.subjectارزش‌های درک شده و مقاصد رفتاریfa_IR
dc.subjectاعتبار برندfa_IR
dc.subjectپاسخ‌های عاطفیfa_IR
dc.subjectتقویت نام تجاریfa_IR
dc.titleسرمایه‌گذاری بر شخصیت نام تجاری و اعتبار در تبلیغاتfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله علمی پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه سمنان، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد MBA دانشگاه سمنان، ایرانfa_IR
dc.citation.volume5
dc.citation.issue4
dc.citation.spage79
dc.citation.epage98
nlai.contributor.orcid0000-0001-5780-5967


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد