نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorصالحی, سید مرتضیfa_IR
dc.contributor.authorنیکوکار, غلامحسینfa_IR
dc.contributor.authorمحمدی, ابوالفضلfa_IR
dc.contributor.authorتقی نتاج, غلامحسنfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T04:16:17Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T04:16:17Z
dc.date.available1399-07-09T04:16:17Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T04:16:17Z
dc.date.issued2011-03-21en_US
dc.date.issued1390-01-01fa_IR
dc.identifier.citationصالحی, سید مرتضی, نیکوکار, غلامحسین, محمدی, ابوالفضل, تقی نتاج, غلامحسن. (1390). طراحی الگوی ارزیابی عملکرد شعب بانک‏ها و مؤسسات مالی و اعتباری (مورد مطالعه: بانک قوامین). مدیریت بازرگانی, 3(1), 127-268.fa_IR
dc.identifier.issn2008-5907
dc.identifier.issn2423-5091
dc.identifier.urihttps://jibm.ut.ac.ir/article_22605.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/258082
dc.description.abstractموضوع ارزیابی عملکرد در سازمان تا آن حد اهمیت یافته است که صاحب‏نظران دانش مدیریت معتقدند: «آنچه را که نتوان اندازه‏گیری نمود، نمی‏توان مدیریت کرد» امروزه مدیران بانک‏ها جهت برنامه‌ریزی و اداره امور شعب خود نیاز به اندازه‏گیری و ارزیابی عملکرد شعب دارند تا بتوانند شعب خود را با یکدیگر مقایسه کرده و از نقاط ضعف و قوت آنان آگاه شوند. بنابراین، بانک‏ها، به‏خصوص بانک‏های دولتی که ازنظرساختاری حجیم هستند و بعضاً مسئولیت گردش وجوه دولت نیز بر عهده آنان است، ارتقاءحتی یک درصد در برنامه های بهبودشان،کمک شایان توجهی به امرخدمات رسانی به مردم و هم مدیریت بانک می‏نماید. بانک قوامین نیز در این راستا همواره سعی در پایش عملکرد خود داشته اما تاکنون فاقد یک مدل ارزیابی عملکرد مبتنی بر پژوهش‏های انجام شده بوده است. در این مقاله قصد بر آن است تا مدلی جامع برای ارزیابی عملکرد بانک قوامین ارایه شود و پس از تأیید مدل به ارزیابی عملکرد شعب شهر تهران پرداخته شود. این مدل در سه بعد ارایه شده است اما در نهایت دو بعد آن مورد تأیید قرار گرفت. از مهم‏ترین جنبه‌های نوآوری این مقاله، توجه به بعد رضایت مشتری و کارکنان همراه با شاخص‏هایی است که به نوعی کمتر در صنعت بانکداری کشوراستفاده شده است و به آن‏ها توجه شده است.fa_IR
dc.format.extent223
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشکده مدیریت دانشگاه تهرانfa_IR
dc.publisherUniversity of Tehranen_US
dc.relation.ispartofمدیریت بازرگانیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Business Managementen_US
dc.subjectارزیابی عملکردfa_IR
dc.subjectتحلیل پوششی داده‌هاfa_IR
dc.subjectتکنیک‏های ارزیابی عملکردfa_IR
dc.subjectمدل‏های ارزیابی عملکردfa_IR
dc.titleطراحی الگوی ارزیابی عملکرد شعب بانک‏ها و مؤسسات مالی و اعتباری (مورد مطالعه: بانک قوامین)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدکترای مدیریت منابع انسانی دانشگاه جامع امام حسین (ع)، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار وعضوهیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین (ع)، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار وعضوهیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین (ع)، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار وعضوهیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین (ع)، ایرانfa_IR
dc.citation.volume3
dc.citation.issue1
dc.citation.spage127
dc.citation.epage268


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد