مرور دوره 12, شماره 2 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 9 از 9
-
ارزیابی تأثیر کیفیت اطلاعات گردشگری در رسانههای اجتماعی بر شکلگیری تصویر ذهنی مقصد با بهرهگیری از نظریه مجموعههای راف
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2020-06-21)هدف: هدف از پژوهش حاضر، استخراج مدل قوانین تأثیر کیفیت اطلاعات گردشگری در رسانههای اجتماعی بر شکلگیری تصویر ذهنی مقصد بهکمک نظریه راف است که بر قصد خرید گردشگران (متغیر رفتاری در پژوهش حاضر) اثر ...
-
طراحی مدلی برای محرکهای همکاری ـ رقابت (نمونه پژوهش: هنرـ صنعت فرش دستباف ایران)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2020-06-21)هدف: این پژوهش با هدف اصلی طراحی مدل محرکهای همکاری ـ رقابت در هنر و صنعت فرش دستباف اجرا شده است و اهداف فرعی آن، شناسایی محرکهای همکاری ـ رقابت و بررسی روابط علّی میان محرکهای همکاری ـ رقابت در هنر ...
-
بررسی مفهوم مالکیت روانشناختی از دیدگاه خریداران
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2020-06-21)هدف: برای بهبود فرایند تعامل با خریداران، مالکیت روانشناختی بخش جداییناپذیر مشارکت و ارتباط خریداران محصولات و خدمات با سازمان تلقی میشود. هدف از نگارش مقاله حاضر، تبیین مفهوم مالکیت روانشناختی از ...
-
مدل تجاریسازی ایده فروش الکترونیک با بهکارگیری نظریه دادهبنیاد
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2020-06-21)هدف: در دنیای رقابتی امروز، تجاریسازی و بهرهگیری از ایدههای نو بسیار حیاتی است، در واقع میتوان گفت که یکی از دلایل اصلی پیشرفت تکنولوژی در کشورهای توسعهیافته، توجه به مسئله تجاریسازی ایدهها بوده ...
-
رفتار متکبرانه مصرفکننده؛ فهمی از برداشتهای معناآفرین با استفاده از پدیدارشناسی
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2020-06-21)هدف: در پژوهش حاضر، به بررسی درک «رفتار متکبرانه مصرفکننده» میان افرادی که این رفتار را تجربه کردهاند، پرداخته شده است. رفتار متکبرانه مصرفکننده، نشاندهنده تمایل افراد به استفاده و نمایش اموال بهمنظور ...
-
واکاوی نقش زیستبوم صادرات کالاهای صنعتی بر کسبوکارهای بخش خصوصی
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2020-06-21)هدف: در این پژوهش، سعی میشود با طراحی زیستبوم صادرات صنعتی و واکاوی نقش آن در سطح کسبوکارهای کوچک و متوسط، بتوان عملکرد صادراتی آنها را بهبود بخشید و نقش آنها را در رشد اقتصادی کشور پُررنگ کرد.
-
شناسایی و اولویتبندی پیشایندهای شخصیتی و جمعیتشناختی پذیرش سازوکارهای بازیگونگی، بهمنظور افزایش تعامل در باشگاه مشتریان بانکی (نمونه پژوهش: بانک حکمت ایرانیان)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2020-06-21)هدف: بازیگونگی به مفهوم استفاده از مؤلفههای انگیزشی بازی و روشهای طراحی بازی در زمینههای غیربازی، توجه بسیاری از پژوهشگران را به خود جلب کرده است. با توجه به جدید بودن این مفهوم و پژوهشهای کمّی که ...
-
نقش شخصیت تلویزیونی مصرفکنندگان و تعامل با مخاطبان در رفتار خرید تلویزیونی (نمونهپژوهی: شهر اردبیل)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2020-06-21)هدف: امروزه خرید تلویزیونی به دلایلی همچون کاهش در هزینهها، دسترسی سریع و آسان به خدمات، شفافسازی و ارائه اطلاعات جامع و غیره، به یکی از ابزارهای پرکاربرد در بازاریابی و تبلیغ تبدیل شده است. اما مرور ...
-
بررسی آثار متقابل تبادل اطلاعات، سرمایه رابطهای و عدم اطمینان محیطی بر عملکرد سرمایهگذاریهای مشترک (مورد مطالعه: شرکتهای پیمانکاری EPC صنعت نفت و گاز و پتروشیمی)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2020-06-21)هدف: این پژوهش با هدف سنجش آثار متقابل تبادل اطلاعات، سرمایههای رابطهای (شامل اعتماد دوجانبه و تعهدهای متقابل) و عدم قطعیت محیطی، بر عملکرد سرمایهگذاریهای مشترک یا ائتلافهای استراتژیک اجرا شده است.



