مرور دوره 7, شماره 2 بر اساس موضوع "ارزش پیشنهاد‌ بازگشت"

  • عوامل موثر بر تمایل به بازگشت مشتریان از دست رفته در شرکت‌های بیمه 

    خانلری, امیر؛ دعایی اسکویی, مهشاد السادات (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-06-22)
    جذب مشتریان در صنایع خدماتی تأثیر شایان ‌توجهی در افزایش توان رقابتی شرکت‏ها دارد. در این پژوهش تلاش شده است موضوع بازگشت مشتریان در حوزۀ مدیریت ارتباط با مشتری مطالعه و بررسی شود. با توجه به اینکه در ایران پژوهش نظام‏مندی ...