مرور دوره 7, شماره 2 بر اساس موضوع ": بازاریابی گردشگری"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
شناسایی و اولویتبندی بازارهای هدف صنعت گردشگری ایران با استفاده از رویکرد تصمیمگیری چندشاخصۀ ترکیبی در یک محیط فازی
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-06-22)از آنجا که امروزه صنعت گردشگری، اهمیت بسیار زیادی در توسعۀ نظام اقتصادی جوامع دارد و کشورها در جذب گردشگران بینالمللی به رقابت میپردازند، پرداختن به بازاریابی و بهویژه موضوع انتخاب بازار هدف، از جمله مسائل مهم هر مقصد ...



