دوره 7, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
رویکردی نوین از کاربرد تکینکهای دادهکاوی در بررسی عوامل تأثیرگذار بر سطح رضایتمندی مشتریان
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-03-21)یکی از مسائلی که در حوزة مدیریت ارتباط با مشتری اهمیت بسیار دارد، شناسایی عوامل تأثیرگذار بر سطح رضایت مشتریان است. برایناساس، در این پژوهش بر این موضوع تمرکز شده و سعی شده است تا رویکردی نوین از کاربرد تکنیک قوانین ...
-
بررسی تاثیر قابلیتهای سازمان و ساختار صنعت بر مسئولیت پذیری اجتماعی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-03-21)مسئولیتپذیری اجتماعی رویکردی تجاری است که اخلاق، کارکنان، جامعه و محیط را محترم میشمارد و راهبردی کامل است که توانایی بهبود موقعیت رقابتی سازمان را دارد. از طرفی، پیروی از تقاضاهای نهادی، موجب شکلگیری حمایت اجتماعی ...
-
طبقه بندی مشتریان و اولویت دهی آنها در کانون تصمیم گیری با رویکرد نظریۀ مجموعۀ راف و نظریۀ اعداد D (مطالعه موردی: تلفن همراه سونی اریکسون)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-03-21)محدودیت منابع سازمان در برآوردهکردن نیاز تمامی مشتریان از یکسو و ناتوانی سازمانها در کشف اطلاعات باارزش و پنهان در دادهها از سوی دیگر سبب شده است که بسیاری از مدیران نتوانند این دادهها را به دانشی باارزش و مفید در ...
-
بازاریابی کارآفرینانه کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت فناوری اطلاعات با رویکرد نظریه زمینه ای کلاسیک
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-03-21)کسبوکارهای کوچک و متوسط، ویژگیهایی دارند که آنها را از کسبوکارهای بزرگ مجزا میکند. یکی از این ویژگیها مربوط به بازاریابی است؛ بهطوریکه مهارت اندک بازاریابی در کسبوکارهای کوچک، اغلب به سطوح پایینتر عملکرد، ریسکهای ...
-
بررسی تاثیر تنوع کانال های توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان در بازار پوشاک کرمان
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-03-21)هدف پژوهش حاضر، بررسی ارزش برند و وفاداری مصرفکنندگان به برندهای لوکس (از قبیل بوتیکها، مراکز خرید، خردهفروشیهای اینترنتی، نمایندگیها) و کانالهای توزیع موجود برای برندهای لوکس است. جامعة آماری این پژوهش، شامل ...
-
نقش عوامل فردی، محیطی و مدگرایی در تسهیل خرید آنی
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-03-21)خریدهای آنی در توسعة قدرت رقابتپذیری در بازارهای مصرفی، ارزشی حیاتی دارند. از اینرو، شناخت و بهبود عوامل تسهیلکنندة این خریدها نقش بسزایی در افزایش سودآوری اینگونه کسبوکارها دارد. در این راستا، پژوهش حاضر به بررسی ...
-
مطالعه رفتار خرید تفننی در مسافران مترو
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-03-21)خرید تفننی (تکانشی) را به بیان ساده میتوان تمایلی آنی، شدید و نسبتاً پایدار برای خرید محصولی تعریف کرد که مصرفکننده به آن نیاز نداشته و از قبل نیز برای آن برنامهریزی نکرده است. پژوهش حاضر در این زمینه، با هدف اصلی بررسی ...
-
بررسی تاثیر تنوعطلبی و تازگیطلبی گردشگران بر نیت های بازدیدشان (مورد مطالعه: گردشگران شهر تهران)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-03-21)صنعت گردشگری، یکی از مهمترین صنایع قرن حاضر است. برای موفقیت در این زمینه، باید گردشگران و رفتارهایشان را مطالعه کنیم. هدف این مطالعه، بررسی آثار متغیرهای رفتاری تنوعطلبی و تازگیطلبی بر نیتهای بازدید در کوتاهمدت، ...



