مرور دوره 4, شماره 3 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
استفاده از یک رویکرد ترکیبی برپایهی شبکههای عصبی مصنوعی و نظریهی مجموعهی ناهموار برای مدلسازی وفاداری مشتریان به شناسه در صنعت خدمات تلفن همراه
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2012-09-22)چکیده: هدف این پژوهش مدلسازی وفاداری مشتریان به شناسه (برند) و بررسی عوامل مؤثر بر آن، در صنعت خدمات تلفن همراه است. بدین منظور از یک رویکرد ترکیبی برپایهی روش شبکههای عصبی مصنوعی و مجموعهی ناهموار ...
-
بررسی تأثیر عناصر ارتباطات یکپارچهی بازاریابی بر قوت نام تجاری در صنعت بانکداری (مطالعهی موردی: بانک ملی استان اردبیل)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2012-09-22)چکیده: در محیط رقابتی و متغیر امروزی، شرکتها بهمنظور حفظ روابط سودآور با مشتریان، ناگزیر به استفاده از روشهای متنوع و نوین ارتباطی هستند. تبلیغات رسانهای، روابط عمومی، بازاریابی مستقیم و ابزارهای ارتقای ...
-
بررسی تأثیر ویژگیهای دیداری و کارکردی بستهبندی بر خرید مواد غذایی با تعدیلگری متغیر بومشناختی مشتری
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2012-09-22)چکیده: هدف پژوهش پیش رو، بررسی تأثیر ویژگیهای دیداری و کارکردی بستهبندی بر خرید محصولات غذایی با نقش تعدیلگری متغیرهای بومشناختی است. این پژوهش از دید روش، توصیفی/ پیمایشی و از نظر هدف، پژوهشی کاربردی ...
-
بررسی رفتار کودک در جایگاه یک مصرف کننده
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2012-09-22)چکیده: یکی از مهمترین موضوعات در بخش بازاریابی، مطالعهی رفتار مصرفکننده است؛ بدیهی است کودکان نیز جدا از این مقوله نیستند. اینکه کودک چطور، چقدر، درچه زمان/ مکان و چگونه اطلاعات لازم را بهدست آورده، ...
-
سنجش کارایی ارزش ویژهی برند با استفاده مدل ترکیبی SEM-DEA : (مطالعهی موردی: برند خودرو در شهر اصفهان)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2012-09-22)چکیده: هدف از این پژوهش بررسی روابط بین متغیرهای ارزش ویژهی برند و سنجش کارایی برندهای متفاوت از خودروها است. این پژوهش با توجه به هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی ـ پیمایشی و برپایهی مدل معادلات ساختاری ...
-
شاخصهای اساسی مؤثر بر وفاداری مشتریان در صنعت بهداشتی و سلولزی ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی و دیمتل فازی
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2012-09-22)در محیطهای کسبوکار مدرن، تولیدکنندگان با فشار فزایندهی الزامات مشتریان در شخصیسازی محصول، بهبود کیفیت و پاسخگویی به تقاضا روبهرو هستند. برای حفظ کسبوکار در این فشارها، بیشتر سازمانها درصدد توسعهی شراکت راهبردی با ...



