مرور دوره 2, شماره 4 بر اساس موضوع "رفتار انگیزش الهامی"

  • رابطه تعامل فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده (مطالعه‎ی موردی: لوازم صوتی و تصویری) 

    تاج‎زاده نمین, ابوالفضل؛ تاج زاده نمین, آیدین؛ مرتعی قره بلاغ, رضا (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2011-02-20)
    در این پژوهش رابطه رفتارهای تعاملی فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده بررسی شده است. همچنین رفتارهای اثرگذار آرمانی، انگیزش الهامی، تحریک عقلایی، رفتار هوشمند فروشنده و ملاحظات انفرادی با عملکرد فروشنده با توجه به فروش ...