دوره 2, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی جایگاه نظام مدیریت پروژه در برنامهریزی استراتژیک شرکتهای پیمانکاری عمومی (مطالعهی موردی شرکت بینالمللی توسعه و مهندسی پارس)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2010-09-23)عدم اجرا و تحویل بهموقع پروژههای شرکتهای پیمانکاری عمومی و همچنین عدم سوددهی مناسب در پروژههای مهم از جمله پروژههای نفت و گاز و پتروشیمی، باعث شد تا موضوع این مقاله شکل بگیرد. در این مقاله تلاش شده است، روشی عملی و ...
-
تعهد در روابط سازمان با سازمان مورد مطالعه : شرکت ملی گاز ایران
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2010-09-23)تعهد در مبادله یکی از مهمترین مباحث در زمینه بازاریابی صنعتی است. تعهد مزایای بسیاری مانند کارایی مبادلات، کاهش هزینه مبادلات و کاهش عدم اطمینان در انجام مبادلات برای هر دو طرف فروشنده و خریدار برخوردار است. این مقاله ...
-
عوامل مؤثر بر عملکرد نیروی فروش با رویکرد دوسطحی
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2010-09-23)مطالعه حاضر بر اساس نمونهای 482 نفره از نیروهای فروش 30 شرکت فعال در صنعت مواد غذایی و با استفاده از یک پرسشنامه 39 چند سؤالی انجام شد. در این پژوهش تأثیر آثار اصلی سه نیاز: شایستگی، ارتباط و استقلال بهعنوان نیازهای ...
-
طراحی و تبیین الگوی بازاریابی جهانتراز در ایران
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2010-09-23)نتایج پژوهشهای گوناگون نشان داده است، سازمانهای جهانتراز در مواجه با چالشهای قرن بیست و یکم عملکرد بهتری داشته و احتمال بقای آنها بیشتر است. از اینرو سازمانهای ایرانی نیز باید این ویژگی را در خود پرورش دهند. بسیاری ...
-
تأثیر برنامههای تشویق صادرات بر عملکرد صادراتی: مطالعهی موردی صنعت برق
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2010-09-23)صادرات نقش مستقیمی در توسعه و رشد اقتصادی کشور داشته و از اینرو سازمانهای دولتی و غیرانتفاعی متعددی در ایران با استفاده از انواع برنامههای تشویق صادرات اقدام به حمایت از فعالیتهای صادراتی شرکتها میکنند. هدف این ...
-
تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیمگیری خرید مصرفکنندگان (مطالعه موردی : مصرفکنندگان خانگی لامپ کم مصرف شهر رشت)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2010-09-23)در سالهای اخیر نگرانیهای فزایندهای نسبت به محیط زیست در بین صاحبنظران همه حوزههای علمی پدیدار شده که پژوهشگران و متخصصان بازاریابی نیز از این دغدغه فارغ نبودهاند، بهگونهای که به پیدایش مفهوم جدیدی از بازاریابی با ...
-
تحلیل شاخصهای ارزیابی رقابتی بودن بازار برق ایران: مطالعه موردی
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2010-09-23)تجربه کشورهایی که بازار برق را خصوصیسازی کردهاند، نشان داده است فرض رقابت ایجاد یک بازار برق رقابتی بهصورت طبیعی و خودکار همیشه صادق نیست. یکی از مهمترین نگرانیهای تنظیم کنندگان بازار، افزایش و نوسانات قیمت مبادلهشدهی ...



