مرور دوره 2, شماره 1 بر اساس موضوع "سیستم بازاریابی بنگاه"

  • بازاریابی بنگاه در فضای کسب و کار ایران: ‌مؤلفه‌های تشکیل دهنده 

    سید جوادین, سید رضا؛ آقازاده, هاشم؛ استیری, مهرداد؛ اصانلو, بهاره (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2010-03-21)
    به‌منظور بررسی نظام‌مند مؤلفه‌های بازاریابی بنگاه، در این مطالعه رویکرد سیستمی‌ (شامل ورودی، فرآیند، خروجی و بازخور) مدنظر قرار گرفته است. در این پژوهش با بررسی منابع ثانویه و مدل‌های معتبر موجود در زمینه بازاریابی مؤلفه‌های ...