مرور دوره 2, شماره 1 بر اساس موضوع "تأثیر آگهی‌ها"

  • طراحی سنجه‌های تأثیر بر مخاطب برای آگهی‌های بازرگانی در رسانه ملی 

    روشندل اربطانی, طاهر؛ خواجه‌ئیان, داتیس؛ اعظمی, امیر (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2010-03-21)
    با ورود رسانه‌های جدید و جذب مخاطبان بیشتر توسط آن‌ها تلویزیون در خطر از دست دادن سهم خود از بازار آگهی‌ها است. یکی از مهم‌ترین دلایل این کاهش عدم وجود سنجه‌هایی برای اندازه‌گیری میزان تأثیرگذاری آگهی‌هاست که ازطریق آن ...