مرور دوره 2, شماره 1 بر اساس موضوع "اطلاعات بازار صادراتی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
بررسی میزان دسترسی شرکتهای صادرکننده مواد غذایی به اطلاعات بازار صادراتی و میزان تأثیر آن در فرآیند تصمیمگیری صادراتی
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2010-03-21)حذف مرزهای سیاسی و اقتصادی و توسعه تکنولوژی ارتباطات، عرصه بازرگانی بینالملل را تغییر داده است. برگ برنده در بازار پیچیده رقابتی کنونی داشتن اطلاعات و بهرهگیری از آن در تصمیمگیریهای مرتبط با ورود، حضور و بقا در بازارهای ...



