مرور دوره 2, شماره 1 بر اساس موضوع "ارزیابی بازارهای بین‌المللی"

  • ارایه مدلی جهت ارزیابی و انتخاب بازارهای خارجی در صنعت خودروسازی 

    فیروزیان, محمود؛ نجفی, صمد؛ لعلی, محمدرضا؛ رضاپور, حسین (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2010-03-21)
    صاحبنظران در بررسی ادبیات موضوع ارزیابی بازارهای بین المللی که تجارب عملی انجام شده در ایران نیز مؤیدآن است معتقدندکه، برای انتخاب بازارهای خارجی به طورکلی دو رویکرد گسترش و قاعده‌مند وجود دارد. بنگاه‌های استفاده‌کننده از ...