مرور دوره 2, شماره 1 بر اساس موضوع "آمیخته بازاریابی"

  • ممیزی بازاریابی صنعتی مطالعه‌ی موردی مجموعه شرکت‌های قطعه ساز گروه بهمن 

    معصوم زاده زواره, ابوالفضل؛ ناصحی‌فر, وحید (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2010-03-21)
    آشنایی سنجیده و علمی با بازارهای گوناگون و توانمندی‌ها و کاستی‌های هر بنگاه، مستلزم بررسی‌های دوره‌ای و مداوم از عملکرد آن بنگاه است. بدون این بررسی‌ها امکان بهبود در عملکرد یک بنگاه وجود نخواهد شد. ابزار پیاده‌سازی این ...