مرور دوره 1, شماره 2 بر اساس موضوع "بازار لوازم خانگی"

  • الگوی رفتار مصرف کننده و استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی: لوازم خانگی ایران 

    نیکوکار, غلامحسین؛ دیواندری, علی؛ ابراهیمی, عبدالحمید؛ اسفیدانی, محمدرحیم (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2009-05-22)
    با توجه به حضور جدی رقبای خارجی در بازار لوازم خانگی ایران و استفاده آنان از فناوری اطلاعات و ارتباطات در این بازار، موقعیت رقابتی شرکت‌های داخلی در شرایط نامطلوبی قرار دارد و لازم است با نگاهی علمی و دقیق، استراتژی‌ مناسب ...