مرور دوره 11, شماره 2 بر اساس موضوع "30. مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)"

  • تأثیر تعهد مدیران ارشد، مدیریت دانش و یادگیری سازمانی بر سرمایه مشتری 

    حقیقی نسب, منیژه؛ قدرت آبادی, لیلا؛ شفیع, شکوفه (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2019-06-22)
    هدف: از آنجا کهمزیت دانشی انسان‌ها به منبع مزیت رقابتی بی‌بدیل در بازار تبدیل شده و زیرساخت سرمایه انسانی بر مدیریت استعدادها، مدیریت دانش و یادگیری سازمانی استوار است، نهادینه‌سازی این زیرساخت‌ها در سازمان ...