مرور دوره 10, شماره 4 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
تأثیر آهنگ اطلاعات و محیط فروشگاه بر ارزش خرید؛ تحلیل نقش سردرگمی و گرایش انگیزشی
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-12-22)هدف: محیطهای خردهفروشی متأثر از فضای فیزیکی و جریان اطلاعات، میتوانند واکنشهای احساسی متفاوتی را در خریداران ایجاد کنند. آهنگ اطلاعات (درجه ورود اطلاعات) در واحد زمان، میتواند ارزشهای ادراکی آنها را متأثر کند. از سوی ...
-
بررسی تأثیر موسیقی پسزمینه بر قصد خرید بهواسطه برانگیختگی، لذت، اعتماد و تعدیلکنندگی طبقه محصول
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-12-22)هدف: پخش شدن موسیقی مناسب با توجه به ویژگی محصولات، میتواند فروش را افزایش دهد. هدف از اجرای این پژوهش، بررسی تأثیر موسیقی پسزمینه بر قصد خرید مشتریان فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش در شهر گرگان از طریق متغیرهای میانجی ...
-
نقش میانجیگرایانه ادراک گردشگران در تأثیرگذاری تبلیغات کلامی بر قصد سفر به مقصدهای گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: شهر مقدس مشهد)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-12-22)هدف: هدف از اجرای این پژوهش، بررسی نقش تبلیغات کلامی در شکلگیری ادراک گردشگران از مقصدهای گردشگری مذهبی است. مدل مفهومی پژوهش بر اساس مطالعات پیشین در داخل و خارج از کشور طراحی شده است. روش: دادهها از طریق پرسشنامه ...
-
بررسی تأثیر فلسفههای اخلاقی (آرمانگرایی، خودگرایی و مادیگرایی) مصرفکنندگان بر بازاریابی غیراخلاقی درکشده آنها
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-12-22)هدف: امروزه با تغییر تفکر بازاریابی از مبادلات معاملهمحور به روابط بلندمدت، اهمیت موضوع اخلاق در بازاریابی بیش از پیش افزایش یافته است؛ از این رو بررسی عواملی که میتوانند بر شکلگیری ادراک مصرفکنندگان از بازاریابی ...
-
ارائه الگوی مشارکت همآفرینانه در بازار گردشگری
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-12-22)هدف: بین صنایع خدماتی، صنعت گردشگری جزء آن دسته از محصولاتی است که بهدلیل ماهیت درآمدزایی، از جایگاه ویژهای در بازارهای جهانی برخوردار است. استراتژی همآفرینی با تأثیرگذاری بر تولید خدمات گردشگری مطابق با ایده مشتریان، ...
-
بررسی تأثیر گرایش استراتژیک کسبوکار بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-12-22)هدف: هدف این مقاله بررسی نقش میانجی مدیریت دانش در رابطه استراتژی کسبوکار و عملکرد سازمانی در شرکتهای حوزه فناوری اطلاعات است. برای رسیدن به این هدف، محدودیتهایی وجود دارد که بهمنظور فائق آمدن بر آنها، در این مقاله از ...



