دوره 10, شماره 3
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
طراحی مدلی برای ارزیابی کانالهای بازاریابی مبتنی بر روشهای بهترین و بدترین فازی و EDAS فازی
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-09-23)هدف: ارزیابی کانالهای بازاریابی کار بسیار مهم و پیچیدهای است و در این زمینه مدل جامعی وجود ندارد. در این تحقیق تلاش شده است یک چارچوب تصمیمگیری برای ارزیابی کانالهای بازاریابی ارائه شود. روش: ابتدا با مطالعه گسترده ...
-
طراحی الگوی بینالمللیسازی بنگاههای کوچک و متوسط در شرکتهای دانشبنیان مبتنی بر نانو
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-09-23)هدف: این پژوهش به مطالعه پدیده بینالمللیسازی کسبوکارهای کوچک و متوسط دانشبنیان پرداخته است؛ چرا که بینالمللیسازی و گسترش فعالیت به بازارهای جهانی، یکی از مهمترین شیوههای دستیابی به موفقیت برای این کسبوکارها محسوب ...
-
از تصویر مرکز خرید تا تمایل به خرید با ارزش خرید ادراک شده، رضایت مشتریان و ترجیح مشتریان (مطالعه موردی: مراکز خرید شهر سمنان)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-09-23)هدف: توسعه محیط جذاب، استراتژی خردهفروشی مهمی است که تأثیرات مثبتی بر رفتار خرید مصرفکننده دارد. هدف از این پژوهش، بررسی تأثیر تصویر مرکز خرید بر تمایل به خرید با میانجیگری ارزش خرید ادراک شده فایدهگرایانه و لذتگرایانه، ...
-
پیشبینی رفتار مشتری در صنعت خردهفروشی کالاهای تند مصرف (مورد مطالعه: شرکت گلپخش اول)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-09-23)هدف: طی دو دهه اخیر، دادهکاوی به یکی از روشهای اصلی بهبود اثربخشی و کارایی صنعت خردهفروشی تبدیل شده و صنعت خردهفروشی نیز بهدلیل ماهیت دادههای آن، از زمینهای بازی مورد علاقه علم دادهکاوی بوده است. در این مطالعه به ...
-
طراحی و تبیین مدل جهتگیری استراتژیک در شرکتهای دانش بنیان ایران
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-09-23)هدف: واحدهای کسبوکار بهدلیل کمتوجهی به محیط رقابتی و نداشتن استراتژی دقیق برای مقابله با این شرایط، با مشکل روبهرو میشوند، یکی از مهمترین عواملی که موجب میشود سازمانها مزیت رقابتی پایدار داشته ...
-
بررسی چگونگی تأثیر جبران خدمات بر عملکرد فردی: بررسی نقش میانجی انگیزش درونی و تعدیلکننده خودکامیابی و انتظار دریافت پاداش (مطالعه موردی: بانک ملت)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-09-23)هدف: جبران خدمات مهمترین جزء روابط استخدامی و یکی از سنگینترین هزینههای هر سازمانی است. مدیران منابع انسانی سازمانها و همچنین نظریهپردازان مدیریت در حوزه جبران خدمات، همواره به دنبال پاسخ این سؤال ...
-
تحلیل تأثیر شواهد برند و آوازه برند بر ترغیب به انتخاب مراجعان به استفاده از مراکز درمانی با نقش میانجی تصویر برند (مطالعه موردی: آزمایشگاههای تشخیص طبی منتخب شهر اصفهان)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-09-23)هدف: مراکز ارائهدهنده خدمات درمانی بهدلیل حساسیت در نوع خدمت، همواره از اهمیت خاصی برخوردار بودهاند. شناسایی عوامل مد نظر افراد برای انتخاب مرکز خدمات درمانی به مدیران برای تدوین برنامهها و استراتژیهای خود کمک میکند. ...
-
سخن سردبیر: برند پژوهشگر
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-09-23)برند پژوهشگر در شمارههای قبلی سخن دبیر، یکی از مشکلات پژوهشگران بازاریابی و بازرگانی کشور را «عدم برند پژوهشگران» معرفی کردیم و اینکه بیشتر پژوهشگران در حوزههای مختلفی کار میکنند. در سخن سردبیر ...
-
شناسایی و بررسی انواع روابط مصرفکنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-09-23)هدف: هدف پژوهش حاضر شناسایی و بررسی انواع روابط مطلوب و نامطلوب مصرفکنندگان با اجتماعات برند در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. روش: در این پژوهش از روش تحقیق مطالعه چندموردی استفاده شده است که در آن موارد مطالعه، هشت ...



