مرور دوره 9, شماره 3 بر اساس موضوع "31. مدیریت نام و نشان (برند) تجاری"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
بررسی عوامل مؤثر بر هویت برند سازمانی و تأثیر آن بر عملکرد برند و رضایت کارکنان بیمة البرز (مطالعۀ موردی: کارکنان استان تهران)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2017-11-22)امروزه بنا به دلایل بسیاری، برندها بهلحاظ نوع محصول یا خدماتی که ارائه میدهند، مانند هم عمل میکنند. شرکتهای بیمه نیز از این قاعده مستثنا نیستند. در چنین وضعیتی، فقط شرکتهایی میتوانند خود را متمایز جلوه دهند که هویتی ...



