مرور دوره 9, شماره 3 بر اساس موضوع "30. مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)"

  • رابطۀ بین مفهوم یکپارچۀ CLV و ارزش‌های سازمانی در بیمه 

    سلیمانی, نفیسه؛ البدوی, امیر؛ اقدسی, محمد؛ استادی, بختیار (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2017-11-22)
    تحقیق حاضر با هدف بررسی رابطۀ بین مفهوم یکپارچۀ CLV و ارزش­های سازمانی شکل گرفته است. در این مفهوم یکپارچه، فرمول­های CLV وجود ندارند و به تبع مد نظر این تحقیق نیستند. مفهوم یکپارچۀ CLV از چهار مؤلفۀ مبنا، رشد، شبکه و ...