مرور دوره 6, شماره 1 بر اساس موضوع "35. کاربرد تکنیک های تحلیلی، مدلسازی و شبیه سازی فعالیت های بازارابی"

  • خوشه‌بندی مشتریان بانک با استفاده از شبکه‌های عصبی رقابتی 

    مروتی شریف آبادی, علی (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-03-21)
    بخش‌بندی مشتریان، فرصتی برای توجه به نیازهایی است که در پرتو بازاریابی انبوه مجالی برای ابرازشان نبوده است. هدف اولیه‌ی بخش‌بندی یافتن و حفظ مشتریانی است که قصد ارائه‌ی خدمت به آن‌ها را داریم. در این پژوهش خوشه‌بندی مشتریان ...