مرور دوره 6, شماره 1 بر اساس موضوع "35. کاربرد تکنیک های تحلیلی، مدلسازی و شبیه سازی فعالیت های بازارابی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
خوشهبندی مشتریان بانک با استفاده از شبکههای عصبی رقابتی
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-03-21)بخشبندی مشتریان، فرصتی برای توجه به نیازهایی است که در پرتو بازاریابی انبوه مجالی برای ابرازشان نبوده است. هدف اولیهی بخشبندی یافتن و حفظ مشتریانی است که قصد ارائهی خدمت به آنها را داریم. در این پژوهش خوشهبندی مشتریان ...



