مرور دوره 6, شماره 1 بر اساس موضوع "30. مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)"
در حال نمایش موارد 1 - 2 از 2
-
تدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانکهای تجاری خصوصی ایران
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-03-21)مدیریت دانش مشتری یکی از مباحثی است که در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. منافع و مزایای مدیریت دانش مشتری باعث ایجاد جاذبه نسبت به این موضوع شده و به رغم مزایایی که مدیریت دانش مشتری دارد به دلیل بیتوجهی به ...
-
قاعدهمند سازی و پیشبینی رفتار مشتریان براساس تئوری مجموعه راف و شاخص قابلیت پذیرش و رد (مطالعه موردی: تلفن همراه سونیاریکسون)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-03-21)امروزه با توجه به رقابت شدید حاکم بر محیط بازار، بکارگیری استراتژیهای متناسب با مشتریان، به منظور جذب و حفظ آنان ضرورتی انکارناپذیراست. امادستیابی به این مهم، منوط به شناخت مشتریان و درک الگوهای رفتاری آنان میباشد. هدف ...



