مرور دوره 6, شماره 1 بر اساس موضوع "12. مدیریت تکنولوژی و نوآوری های محصولات و خدمات"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
تدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانکهای تجاری خصوصی ایران
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-03-21)مدیریت دانش مشتری یکی از مباحثی است که در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. منافع و مزایای مدیریت دانش مشتری باعث ایجاد جاذبه نسبت به این موضوع شده و به رغم مزایایی که مدیریت دانش مشتری دارد به دلیل بیتوجهی به ...



