مرور دوره 6, شماره 1 بر اساس موضوع "12. مدیریت تکنولوژی و نوآوری های محصولات و خدمات"

  • تدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانک‌های تجاری خصوصی ایران 

    دیواندری, علی؛ محمدیان, محمود؛ شامی زنجانی, مهدی؛ عابدی, احسان (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-03-21)
    مدیریت دانش مشتری یکی از مباحثی است که در سال­های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. منافع و مزایای مدیریت دانش مشتری باعث ایجاد جاذبه نسبت به این موضوع شده و به رغم مزایایی که مدیریت دانش مشتری دارد به دلیل بی­توجهی به ...