مرور دوره 6, شماره 1 بر اساس موضوع "1. تحلیل محیط رقابت و توسعه و حفظ مزیت رقابتی پایدار"
در حال نمایش موارد 1 - 2 از 2
-
بررسی تاثیر شبکه های کسب و کار بر مزیت رقابتی با تبیین نقش قابلیت ایجاد قابلیت ها، مورد مطالعه صنعت ساختمان
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-03-21)هدف پژوهش حاضر کمی سازی تاثیر شبکههای کسب و کار بر مزیت رقابتی با میانجی گری قابلیت ایجاد قابلیتها میباشد. این شبکهها با نقش آفرینی مشتریان، تامین کنندگان و رقبا همراه بوده است. در این تحقیق از پرسشنامه که 352 مورد آن ...
-
تدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانکهای تجاری خصوصی ایران
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-03-21)مدیریت دانش مشتری یکی از مباحثی است که در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. منافع و مزایای مدیریت دانش مشتری باعث ایجاد جاذبه نسبت به این موضوع شده و به رغم مزایایی که مدیریت دانش مشتری دارد به دلیل بیتوجهی به ...



