مرور دوره 6, شماره 1 بر اساس موضوع "تئوری مجموعه راف"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
قاعدهمند سازی و پیشبینی رفتار مشتریان براساس تئوری مجموعه راف و شاخص قابلیت پذیرش و رد (مطالعه موردی: تلفن همراه سونیاریکسون)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-03-21)امروزه با توجه به رقابت شدید حاکم بر محیط بازار، بکارگیری استراتژیهای متناسب با مشتریان، به منظور جذب و حفظ آنان ضرورتی انکارناپذیراست. امادستیابی به این مهم، منوط به شناخت مشتریان و درک الگوهای رفتاری آنان میباشد. هدف ...



