نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorخاتمی فیروزآبادی, محمد علیfa_IR
dc.contributor.authorعباسی آذر, عباسfa_IR
dc.contributor.authorتقوا, محمد رضاfa_IR
dc.contributor.authorفیضی, کامرانfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T04:07:45Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T04:07:45Z
dc.date.available1399-07-09T04:07:45Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T04:07:45Z
dc.date.issued2019-12-22en_US
dc.date.issued1398-10-01fa_IR
dc.date.submitted2017-08-31en_US
dc.date.submitted1396-06-09fa_IR
dc.identifier.citationخاتمی فیروزآبادی, محمد علی, عباسی آذر, عباس, تقوا, محمد رضا, فیضی, کامران. (1398). مدل ارزش‌گذاری خدمات الکترونیکی نهادهای عمومی (مطالعه موردی شهرداری تهران). مطالعات مدیریت صنعتی, 17(55), 1-33. doi: 10.22054/jims.2019.24225.1833fa_IR
dc.identifier.issn2251-8029
dc.identifier.issn2476-602X
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22054/jims.2019.24225.1833
dc.identifier.urihttp://jims.atu.ac.ir/article_10558.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/255110
dc.description.abstractدر این تحقیق با ترکیب روش های کمی وکیفی اقدام به تهیه مدلی سه متغیره برای ارزشگذاری خدمات الکترونیک سازمانهای ارائه دهنده خدمات الکترونیکی عمومی و مطالعه موردی سامانه صدور مجوز سالیانه طرح ترافیک که تماما" به صورت الکترونیک عرضه می گردد، شده است. مبنای تدوین مدل مذکور، استفاده از نظرات گروه خبره (با استفاده از روش دلفی)، تعیین روابط بین متغیرها (با استفاده از تکنیک دیمتل) و در نهایت استفاده از روش تحلیل عاملی تاییدی برای تایید روایی سازه. برای این تحققیق 4 فرضیه شامل: استفاده از نظر مشتریان، محاسبه هزینه های سخت افزاری، نرم افزاری و اداری تعیین شد. دو متغیر نخست کمی بوده و داده های آن از دفاتر مالی استخراج شده است. اما، متغیر سوم کیفی بوده و از طریق رابطه همبستگی با دو متغیر قبلی اقدام به تعیین ارزش کمی برای آن شده است.یافته های این تحقیق هم جهت با تحقیقات گذشته شامل مطالعات گانت و همکاران می باشد.fa_IR
dc.format.extent1452
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.publisherAllameh Tabataba'i Universityen_US
dc.relation.ispartofمطالعات مدیریت صنعتیfa_IR
dc.relation.ispartofIndustrial Management Studiesen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22054/jims.2019.24225.1833
dc.subjectخدمات الکترونیکیfa_IR
dc.subjectارزش‌گذاریfa_IR
dc.subjectقیمت‌گذاریfa_IR
dc.subjectارزیابیfa_IR
dc.subjectسازمان‌های غیر‌انتفاعیfa_IR
dc.titleمدل ارزش‌گذاری خدمات الکترونیکی نهادهای عمومی (مطالعه موردی شهرداری تهران)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد، دانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری، دانشگاه علامه طباطبایی، دهکده المپیک، تهران، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار، دانشگاه علامه طباطبایی، دهکده المپیک، تهران، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentاستاد دانشگاه علامه طباطبایی، دهکده المپیک، تهران، ایران.fa_IR
dc.citation.volume17
dc.citation.issue55
dc.citation.spage1
dc.citation.epage33


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد