طراحی یک سیستم پشتیبان تصمیم گیری برای ارزیابی مشتریان
(ندگان)پدیدآور
سیف برقی, مهدیضیائی نقش بندی, چرونوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
در این مقاله یک سیستم پشتیبان تصمیم گیری جهت ارزیابی مشتریان ارائه می شود. این سیستم به خصوص می تواند در شرکت های انحصاری کاربرد داشته باشد. این مقاله توسعه یافته پژوهش چامودراکاس و همکاران است که در آن صرفا بر اساس یک مدل تاپسیس فازی ارزیابی و انتخاب مشتریان صورت گرفته است. مدل پیشنهادی شامل 6 روش مختلف است که کاربر می تواند به دلخواه از بین آنها یکی یا ترکیبی را انتخاب کند. سیستم نرم افزاری مربوطه به زبان برنامه نویسی نوشته شده است. جهت نمایش عملکرد سیستم، بخش های اصلی آن به همراه یک مثال عددی ارائه شده است.
کلید واژگان
سیستم پشتیبانی تصمیمارزیابی مشتریان
انحصاری
تصمیم گیری چند معیاره
شماره نشریه
24تاریخ نشر
2012-03-201391-01-01
ناشر
دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba'i University
سازمان پدید آورنده
استادیار دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه الزهرا، تهرانکارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه الزهرا، تهران
شاپا
2251-80292476-602X