نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorقاسمی, حسنfa_IR
dc.contributor.authorاعرابی, سید محمدfa_IR
dc.contributor.authorدهقان, نبی الهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T04:07:15Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T04:07:15Z
dc.date.available1399-07-09T04:07:15Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T04:07:15Z
dc.date.issued2007-09-23en_US
dc.date.issued1386-07-01fa_IR
dc.date.submitted2009-12-22en_US
dc.date.submitted1388-10-01fa_IR
dc.identifier.citationقاسمی, حسن, اعرابی, سید محمد, دهقان, نبی اله. (1386). مدل هماهنگی بین استراتژی بازاریابی بین الملل با ابعاد محیطی سازمان و زیر سیستم های بازاریابی بین الملل و اثر آن بر عملکرد صادراتی (مورد: صنعت خدمات فنی و مهندسی). مطالعات مدیریت صنعتی, 6(17), 75-105.fa_IR
dc.identifier.issn2251-8029
dc.identifier.issn2476-602X
dc.identifier.urihttp://jims.atu.ac.ir/article_4450.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/254935
dc.description.abstractمقاله حاضر نتیجه میدانی است که با هدف بررسی تاثیر هماهنگی استراتژی های بازاریابی بین الملل با ابعاد محیطی سازمان و زیر سیستمهای بازاریابی بین الملل بر عملکرد صادراتی شرکتهای صادر کننده خدمات فنی و مهندسی صورت گرفته است. جامعه آماری تحقیق شرکت های صادر کننده خدمات فنی و مهندسی بوده که بر اساس روش نمونه گیری غیر احتمالی قضاوتی 41 شرکت به عنوان نمونه آماری تحقیق انتخاب شدند که حدود 95 درصد صادرات خدمات فنی و مهندسی کشور را تحت پوشش قرار می دهند. نتایج تحقیق نشان می دهد که دو متغیر هماهنگی بیرونی و هماهنگی درونی و اثر تعاملی آنها بر عملکرد صادراتی اثر می گذارند. همچنین نتایج تحقیق نشان می دهد که اثر هماهنگی درونی نسبت به هماهنگی بیرونی بر عملکرد صادراتی بیشتر است. مدل کمی تحقیق نیز که حاصل تحلیل رگرسیون چند متغیره به روش گام به گام می باشد نشان می دهد که سهم متغیر هماهنگی درونی در پیش بینی عملکرد صادراتی شرکتها، 225% بوده ولی سهم متغیر هماهنگی بیرونی 162% بوده که خود تائید کننده تاثیر بیشتر متغیر هماهنگی درونی بر عملکرد صادراتی شرکتها می باشد.fa_IR
dc.format.extent5581
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.publisherAllameh Tabataba'i Universityen_US
dc.relation.ispartofمطالعات مدیریت صنعتیfa_IR
dc.relation.ispartofIndustrial Management Studiesen_US
dc.subjectهماهنگیfa_IR
dc.subjectبازاریابی بین المللfa_IR
dc.subjectابعاد محیطی سازمانfa_IR
dc.subjectعملکرد صادراتیfa_IR
dc.titleمدل هماهنگی بین استراتژی بازاریابی بین الملل با ابعاد محیطی سازمان و زیر سیستم های بازاریابی بین الملل و اثر آن بر عملکرد صادراتی (مورد: صنعت خدمات فنی و مهندسی)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه علامه طباطبایی و رییس پژوهشکده مدیریت سما (استاد مشاور)fa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی (بازاریابی) دانشگاه علامه طباطبایی (محقق)fa_IR
dc.citation.volume6
dc.citation.issue17
dc.citation.spage75
dc.citation.epage105


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد