نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorیعقوبی, نور محمدfa_IR
dc.contributor.authorعلیزاده, فاطمهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T04:07:11Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T04:07:11Z
dc.date.available1399-07-09T04:07:11Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T04:07:11Z
dc.date.issued2006-12-22en_US
dc.date.issued1385-10-01fa_IR
dc.date.submitted2009-08-11en_US
dc.date.submitted1388-05-20fa_IR
dc.identifier.citationیعقوبی, نور محمد, علیزاده, فاطمه. (1385). بررسی رابطه کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و رضایتمندی مشتریان(مطالعه موردی). مطالعات مدیریت صنعتی, 5(14), 225-249.fa_IR
dc.identifier.issn2251-8029
dc.identifier.issn2476-602X
dc.identifier.urihttp://jims.atu.ac.ir/article_4417.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/254916
dc.description.abstractفناوری اطلاعات در کنار مهندسی ژنتیک و دانش هوا فضا، یکی از سه شاخه پیشرو و آینده ساز دانش و تمدن بشر به شمار می آید. تغییر رویکرد از فناروی مولد به فناوری اطلاعاتی و کاربردهای ناشی از آن بسترهای تحقق الگوی جدیدی از جامعه موسوم به جامعه اطلاعاتی را فراهم آورده است. یکی از تغییرات این الگوی جدید تغییر در شکل و نحوه انتقال منابع در عرصه بانکداری است بگونه ای که مفاهیم جدیدی چون بانکداری الکترونیکی، پول الکترونیکی و انتقال الکترونیکی را مطرح نموده است. با توجه به اهمیت بحث کیفیت خدمات و همچنین رویکرد مشتری گرایی و مشتری محوری که در سال های اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است پژوهش حاضر به بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و رضایتمندی مشتریان بانکهای شهرستان زاهدان پرداخته است. با توجه به ماهیت موضوع از روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی و برای جمع آوری داده ها و اطلاعات از پرسشنامه استفاده شده است. جامعه مورد بررسی مشتریان بانکهای شهرستان زاهدان هستند که با روش نمونه گیری تصادفی ساده مورد مطالعه قرار گرفته اند. در این تحقیق از آزمون خی دو یک بعدی استفاده و تمامی محاسبات به وسیله نرم افزار SPSS انجام گرفته است. نتایج این تحقیق نشان می دهد که بین ابعاد کیفیت و رضایتمندی مشتریان رابطه معنی داری وجود دارد.fa_IR
dc.format.extent4297
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.publisherAllameh Tabataba'i Universityen_US
dc.relation.ispartofمطالعات مدیریت صنعتیfa_IR
dc.relation.ispartofIndustrial Management Studiesen_US
dc.subjectبانکداری الکترونیکfa_IR
dc.subjectکیفیتfa_IR
dc.subjectرضایتمندی مشتریانfa_IR
dc.subjectاعتمادfa_IR
dc.subjectپاسخگوییfa_IR
dc.subjectاطمینان خاطرfa_IR
dc.titleبررسی رابطه کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و رضایتمندی مشتریان(مطالعه موردی)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار دانشگاه سیستان بلوچستانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد مدیریت دانشگاه سیستان و بلوچستان و مدرس دانشگاهfa_IR
dc.citation.volume5
dc.citation.issue14
dc.citation.spage225
dc.citation.epage249


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد