دوره 15, شماره 47
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
مدیریت مصرف فرآورده ها در زنجیره ی تأمین خون با در نظرر گررفنن امکان اننقال جانبی بین بیمارسنان ها
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba'i University, 2017-12-22)وجود عواملی نظیر محدود بودن منابع تأمین خون، فسادپذیری، شرایط خاص لازم برای نگهداری فرآورده هایخونی و هزینه های بالای ناشی از تلفیات و کمبود خون در مراکز درمانی، موجب شده مدیریت مصرففرآورده های خونی، به عنوان ...
-
ارائه یک روش جدید برای ارزیابی و انتخاب سبد پروژه های توسعه محصول جدید
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba'i University, 2017-12-22)تمایز از طریق توسعه محصول جدید یکی از موثرترین راه ها برای کسب موفقیت است اما با توجه نرخ شکستاین پروژه ها نمیتوان تنها با اتکا به یک پروژه توسعه محصول به موفقیت شرکت امید داشت. بنابراین باید سبدیاز پروژه های ...
-
نقش فشار مشتری و نوآور بودن بر فعالیت های مدیریت زنجیره تامین پایدار و مزیت رقابتی پایدار
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba'i University, 2017-12-22)طی سالهای اخیر با تغییر شرایط در بازارهای جهانی و رقابت مابین زنجیره های تأمین، سازمان ها دریافته اند کهبرای رشد و بقا در محیط پرتلاطم امروزی باید تمام تلاششان را در خلق و حفظ مزیت رقابتی پایدار به کارگیرند. ...
-
مدل چندمحصولی تولید اقتصادی و سفارش اقتصادی با هزینه های نگهداری متفاوت
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba'i University, 2017-12-22)مدلهایی که در زمینه مدیریت موجودی ارائه شدهاند پارامترهای متعددی را در بر میگیرند. نکتهای که درمدل های کلاسیک مربوط به تعیین مقدار اقتصادی سفارش و مقدار اقتصادی تولید وجود دارد ثابت بودنپارامترهایی نظیر هزینه ...
-
ارائه مدل ساختاری تفسیری از شاخص های انتخاب تأمین کننده مبتنی بر مسئولیت اجتماعی شرکت
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba'i University, 2017-12-22)امروزه بسیاری از سازمان ها درگیر نگرانی های زیست محیطی، اجتماعی و اقتصادی هستند و عملکردمسئولیت « تأمین کنندگان را در این زمینه اندازه گیری می کنند؛ ازجمله این موارد، بررسی تأثیری است کهمی تواند بر انتخاب تأمین ...
-
استفاده از مدل حداکثر پوشش وزندار با پوشش جزئی و سیستم اطلاعات جغرافیایی در مکان یابی شعب بانک
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba'i University, 2017-12-22)امروزه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری برای افزایش سود، کاهش هزینه، رقابت با رقبا، جذب مشتریان وافزایش بهره وری در تلاش هستند. یکی از عواملی که به عملی کردن این استراتژی ها کمک می کند مکان یابیبهینه شعب می باشد. ...



