مرور دوره 6, شماره 17 بر اساس موضوع "تحلیل مسیر"

  • بررسی عوامل موثر بر توسعه فروش محصولات فرهنگی (کتاب) در ایران 

    حاجی حیدری, نسترن؛ نصر آبادی, محمد بختیار؛ اسمعیلی گیوی, حمیدرضا؛ سلطانی دلگشا, محمد (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba'i University, 2007-09-23)
    هدف اصلی این پژوهش ایجاد و آزمون مدلی است که درک ما از چگونگی ارزیابی کانال های خرید معمولی و اینترنتی توسط مشتریان و همچنین چگونگی شکل گیری تمایلات خرید و مطلوبیت در خرید اینترنتی و معمولی افزایش می دهد. جامعه آماری این ...