دوره 11, شماره 28
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
مدل سنجش کیفیت خدمات فنی ارائه شده به صنایع پایین دستی پتروشیمی در مهندسی فروش
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba'i University, 2013-03-21)یکی از عوامل کلیدی مؤثر در ایجاد تمایز و پیشی گرفتن از رقبا، ارائة مستمر کیفیت برتر بهمشتریان است. رمز موفقیت آن است که انتظارات مشتریان نسبت به کیفیت خدمت بر آورده شده و یاحتی از آن ها پیشی گرفته شود. با توجه ...
-
تحلیل رقابت جویی و انتخاب استراتژی رقابتی مبتنی بر مدل نیروهای رقابتی پورتر، تحلیل سلسله مراتبی فازی و تحلیل پوششی داده
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba'i University, 2013-03-21)رقابت جویی در مرکز و هستة کسب و کارها در اقتصاد بازار قرار دارد، و به معنای توانایی و کارکرد یکشرکت و بخش فرعی برای فروش و عرضة محصولات و یا خدمات در یک بازار مشخص است. مدل نیروهایرقابتی "پورتر"، یکی از مدل های ...
-
تغییرات ساختاری و تأثیر آن بر اشتغال صنعتی در صنایع کارخانه ای ایران
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba'i University, 2013-03-21)هدف این مقاله بررسی تأثیر تغییرات ساختاری بر اشتغال در صنایع کارخانه ای ایران بوده است.شاخص های عملکرد رشد و تغییرات ساختاری برای صنایع بزرگ با کدهای بین المللی ISIC دورقمیبرای سال های 8831 8811 محاسبه شده و ...
-
ارزیابی کارایی صنعت خودرو با استفاده از داده های تلفیقی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba'i University, 2013-03-21)در این مقاله به منظور ارزیابی کارایی صنعت خودرو در ایران، یک تابع تولید مرزی تصادفی بااستفاده از داده های تلفیقی چهار شرکت بزرگ خودروساز، برآورد شده است. تابع تولید از نوعکاب داگلاس با دو نهادة نیروی کار و ...
-
ارزیابی پایداری صنعت معدن با رویکرد کارت امتیازی متوازن تحلیل سلسله مراتبی ) BSC-AHP
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba'i University, 2013-03-21)توسعة صنایع با محوریت منافع اقتصادی باعث به وجود آمدن آسیبهایی در حوزههایمحیطزیست و اجتماع شده. این نگرانیها موجب پیدایش مفهومی سهبعدی از توسعة بر پایه اقتصاد،نامیده میشود. یکی از صنایعی که همواره به » توسعة ...
-
رفتار دینامیکی صنایع داخلی در اثر نوسانات تعرفةهای گمرکی مطالعة موردی با استفاده از متدولوژی پویایی های سیستم
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba'i University, 2013-03-21)در دنیای امروز، با توجه به حرکت دنیا به سمت و سوی جهانی شدن و همچنین فرامرزی شدن سازمانها وبازارهای فروش مرتبط با محصولات آن ها، لازمة بقا و موفقیت در دنیای رقابتی امروزی، به توانایی تولیدات داخلیدر رقابت با ...



