نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorکریمی, سید بهاالدینfa_IR
dc.contributor.authorسلطانی, اکبرfa_IR
dc.contributor.authorنوظهوری, رامینfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T04:05:49Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T04:05:49Z
dc.date.available1399-07-09T04:05:49Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T04:05:49Z
dc.date.issued2015-12-22en_US
dc.date.issued1394-10-01fa_IR
dc.date.submitted2014-12-01en_US
dc.date.submitted1393-09-10fa_IR
dc.identifier.citationکریمی, سید بهاالدین, سلطانی, اکبر, نوظهوری, رامین. (1394). امکان سنجی اجرای آموزش مبتنی بر یادگیری همراه (تلفن همراه) در دانشگاه‌‌ (مطالعه موردی دانشگاه پیام نور شهرستان بوکان). نشریه علمی آموزش و ارزشیابی (فصلنامه), 7(28), 111-125.fa_IR
dc.identifier.issn2345-6299
dc.identifier.issn2476-5627
dc.identifier.urihttp://jinev.iaut.ac.ir/article_520853.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/254441
dc.description.abstractهدف از انجام  این پژوهش امکان سنجی اجرای آموزش مبتنی بر یادگیری همراه (تلفن همراه) در دانشگاه پیام نور شهرستان بوکان است. پژوهش از حیث هدف کاربردی و از نظر نحوه گردآوری داده‌های مورد نیاز، از نوع تحقیقات توصیفی- پیمایشی می‌باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه تکنیسین­های فناوری اطلاعات و ارتباطات، مسئولین مالی و حقوقی، کارکنان و استادان (هیئت علمی و مدعو) دانشگاه پیام نور شهرستان بوکان به تعداد 180 نفر بود که با استفاده از جدول مورگان و روش نمونه‌گیری تصادفی ساده حجم نمونه به 115 نفر رسید. اطلاعات مورد نیاز این پژوهش از طریق پرسشنامه محقق ساخته گردآوری و با استفاده آزمون خی دو مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج حاکی از آن است که امکان استقرار نظام آموزش مبتنی بر یادگیری همراه در دانشگاه پیام نور از لحاظ زیرساخت­های سخت افزاری، زیرساخت های نرم‌افزاری، منابع مالی و پشتیبانی امکان‌پذیر است اما امکان استقرار نظام آموزش مبتنی بر یادگیری همراه در دانشگاه پیام نور از لحاظ محتوایی و نیروی انسانی متخصص وجود ندارد.fa_IR
dc.format.extent281
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزfa_IR
dc.publisherTbriz Branch, Islamic Azad Universityen_US
dc.relation.ispartofنشریه علمی آموزش و ارزشیابی (فصلنامه)fa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Instruction and Evaluationen_US
dc.subjectامکان‌سنجیfa_IR
dc.subjectیادگیری همراه و آموزشfa_IR
dc.titleامکان سنجی اجرای آموزش مبتنی بر یادگیری همراه (تلفن همراه) در دانشگاه‌‌ (مطالعه موردی دانشگاه پیام نور شهرستان بوکان)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeعلمی پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری تخصصی برنامه‌ریزی درسی دانشگاه تبریزfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری تخصصی برنامه‌ریزی درسی دانشگاه تبریزfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری تخصصی برنامه‌ریزی درسی دانشگاه تبریزfa_IR
dc.citation.volume7
dc.citation.issue28
dc.citation.spage111
dc.citation.epage125


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد