مرور دوره 9, شماره 35 بر اساس موضوع "مهارت خواندن"

  • اثربخشی آموزش حافظه‌ی فعال بر بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان 

    حمیدی, فریده؛ فیاض‌بخش, مرضیه (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزTbriz Branch, Islamic Azad University, 2016-11-21)
    در پژوهش حاضر، اثربخشی آموزش حافظه‌ی فعال بر بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان پایه دوم دبستان مورد بررسی قرار گرفت. طرح پژوهش، آزمایشی از نوع پیش‌آزمون ـ پس‌آزمون با گروه کنترل بوده است. بدین منظور از بین 195دانش‌آموز ...