مرور دوره 4, شماره 13 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
بررسی رابطهی بین هوش فرهنگی با بهرهوری مدیران در مدارس شاهد استان آذربایجان غربی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزTbriz Branch, Islamic Azad University, 2011-05-22)هدف از پژوهش حاضر، تعیین رابطهی بین هوش فرهنگی با بهرهوری مدیران در مدارس شاهد استان آذربایجانغربی بوده است. روش تحقیق حاضر از نوع همبستگی میباشد. جامعهی آماری این پژوهش شامل کلیه مدیران و معلمان مدارس شاهد استان ...
-
رابطه بین انگیزه پیشرفت، منبع کنترل، خودپنداره و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان سال اول متوسطه نواحی پنجگانه تبریز
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزTbriz Branch, Islamic Azad University, 2011-05-22)هدف از این پژوهش بررسی رابطه بین انگیزه پیشرفت، منبع کنترل، خودپنداره و پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان سال اول متوسطه نواحی پنجگانه تبریز بود. جامعه آماری 26769 نفر بود که تعداد 170 نفر دختر و 214 نفر پسر به عنوان نمونه ...
-
بررسی ابعاد استرس شغلی دبیران دوره متوسطه
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزTbriz Branch, Islamic Azad University, 2011-05-22)هدف پژوهش حاضر بررسی ابعاد استرس شغلی دبیران مدارس متوسطه شهر اصفهان در سال تحصیلی 89- 1388 بود. روش پژوهش توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش دبیران مدارس متوسطه شهر اصفهان به تعداد 3856 بودند. حجم نمونه 355 نفر ...
-
بررسی شیوههای فرزند پروری و جو عاطفی خانواده کودکان مبتلا به اضطراب فراگیر و کودکان فاقد اضطراب
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزTbriz Branch, Islamic Azad University, 2011-05-22)هدف از پژوهش حاضر مقایسه شیوههای فرزند پروری و جو عاطفی خانواده کودکان مبتلا به اضطراب فراگیر و کودکان فاقد اضطراب در کودکان پیشدبستانی بود. در این راستا 200 کودک پایه پیشدبستانی که با روش نمونه گیری تصادفی چند مرحلهای ...
-
بررسی و مقایسه نیمرخ های شخصیتی نوجوانان و جوانان بزهکار و عادی تبریز
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزTbriz Branch, Islamic Azad University, 2011-05-22)هدف پژوهش حاضر بررسی و مقایسه نیمرخهای شخصیتی نوجوانان و جوانان بزهکار و عادی در زندان تبریز میباشد. روش پژوهش از نوع توصیفی است. حجم نمونه در این تحقیق 40 نفر بزهکار و40 نفر عادی میباشد که به روش نمونهگیری در دسترس ...
-
تحلیل رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و سطوح یادگیری سازمانی در بین اعضاء هیئت علمی دانشگاه اصفهان در سال تحصیلی 89-1388
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزTbriz Branch, Islamic Azad University, 2011-05-22)پژوهش حاضر با هدف تعیین رابطه بین ابعاد مدیریت دانش با سطوح یادگیری سازمانی در بین اعضاء هیئت علمی دانشگاه اصفهان انجام شده است. روش پژوهش علی و از نوع همبستگی بود و جامعه آماری پژوهش را کلیه اعضاء هیئت علمی دانشگاه اصفهان ...



