دوره 5, شماره 17
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
عوامل محیطی و اجتماعی مؤثر در ترک تحصیل (بازماندگان از تحصیل) دانش آموزان دختر دبیرستانهای شهرستان میاندوآب در سال تحصیلی 90-89
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزTbriz Branch, Islamic Azad University, 2012-05-21)این پژوهش با هدف بررسی عوامل محیطی و اجتماعی مؤثر در ترک تحصیل دانش آموزان دختر دبیرستانهای شهرستان میاندوآب انجام شد. جامعه آماری این تحقیق دو گروه دختران ترک تحصیل نکرده و ترک تحصیل کرده در سال تحصیلی 90 - 89 در سه پایه ...
-
تبیین رابطه مهارتهای مدیریتی مدیران با جو سازمانی مدارس و رضایت شغلی معلمان از دیدگاه معلمان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزTbriz Branch, Islamic Azad University, 2012-05-21)هدف این پژوهش تبیین رابطه مهارتهای مدیریتی مدیران با جو سازمانی مدارس و رضایت شغلی معلمان از دیدگاه معلمان میباشد. روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری مورد نظر در این پژوهش کلیه معلمان مدارس متوسطه استان ...
-
رابطه بین هوشهای چندگانه و ویژگیهای شخصیتی با رویکردهای یادگیری راهبردی، سطحی و عمقی دانشجویان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزTbriz Branch, Islamic Azad University, 2012-05-21)هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه و همچنین تعیین سهم هوشهای چندگانه (هوش زبانی یا کلامی، منطقی- ریاضی، فضایی، موسیقایی، بدنی- جنبشی، درون فردی، میان فردی و طبیعت گرایانه) و ویژگیهای شخصیتی (برونگرایی، سازشپذیری، وظیفهشناسی، ...
-
بررسی ارتباط نیازهای اساسی روانشناختی با هوش اجتماعی دختران و پسران دانشجو
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزTbriz Branch, Islamic Azad University, 2012-05-21)هدف از این مطالعه تعیین ارتباط متغیرهای نظریه خود مختاری (نیاز خودمختاری، شایستگی و وابستگی) با هوش اجتماعی در دانشجویان می باشد. مطالعه حاضر یک بررسی پیمایشی از نوع همبستگی میباشد. از میان دانشجویان دانشگاه آزاد زنجان ...
-
ارزیابی عملکرد مدیریت آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب بر مبنای مدل تعالی سازمانی EFQM در سال 1389
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزTbriz Branch, Islamic Azad University, 2012-05-21)هدف این تحقیق ارزیابی عملکرد مدیریت آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب بر مبنای (EFQM) (الگوی تعالی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا) در سال 1389 میباشد. روش تحقیق توصیفی- پیمایشی بوده و حجم نمونه مورد مطالعه 28 نفر بود که به روش ...



