مرور دوره 3, شماره 12 بر اساس موضوع "دانش آموزان مقطع ابتدایی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
بررسی و مقایسه اثربخشی اجرای ارزشیابی کیفی توصیفی و ارزشیابی سنتی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان ابتدایی*
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزTbriz Branch, Islamic Azad University, 2011-02-20)این پژوهش با هدف بررسی میزان اثربخشی اجرای آزمایشی ارزشیابی کیفی توصیفی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان مدارس ابتدایی استان اردبیل در سال تحصیلی 89-88 انجام شد. روش تحقیق از نوع علی مقایسهای بود. نمونهگیری از مدارسی که ...



