مرور دوره 15, شماره 60 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 9 از 9
-
اثربخشی آموزش آگاهی واجشناختی بر حافظه فعال دیداری فضایی دانشآموزان با اختلال بیان نوشتاری
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2019-06-22)هدف این پژوهش، تعیین تاثیر آموزش آگاهی واجشناختی برحافظه فعال دیداری فضایی دانشآموزان دارای اختلال بیان نوشتاری در پایه سوم ابتدایی بود. طرح پژوهش از نوع شبهتجربی با پیشآزمون، پسآزمون و گروه گواه بود. 30 نفر از ...
-
اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی بر خودنظمجویی شناختی، فراشناختی و باورهای انگیزشی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2019-06-22)هدف این پژوهش تعیین اثربخشی آموزش زایشی مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی بر بهبود خودنظمجویی شناختی، فراشناختی و باورهای انگیزشی دانش
-
اثربخشی درمان مبتنی بر رابطه والدـکودک بر خودکارآمدی و رابطه مادرـکودک
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2019-06-22)هدف این پژوهش تعیین اثربخشی بازیدرمانی مبتنی بر رابطه والدـکودک بر افزایش خودکارآمدی و بهبود رابطه مادرـکودک بود. طرح پژوهش از نوع شبهتجربی همراه با پیشآزمون، پسآزمون، گروه گواه و پیگیری بود. جامعه آماری شامل تمام ...
-
اثربخشی مداخله شناختی رفتاری خانوادهمحور بر انطباق خانواده و شدت اختلال وسواس بیاختیاری کودکان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2019-06-22)هدف این پژوهش تعیین اثربخشی مداخله شناختی رفتاری متمرکز بر آموزش خانواده بر کاهش انطباق خانواده و شدت وسواس کودک بود. طرح پژوهش از نوع شبهتجربی همراه با پیشآزمون، پسآزمون و گروه گواه بود. با استفاده از مقیاس اختلال وسواس ...
-
اثربخشی گروهدرمانی تعاملی و روان نمایشگری بر جهتگیری هویت دختران نوجوان با پریشانی روان شناختی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2019-06-22)هدف این پژوهش تعیین اثربخشی گروهدرمانی مبتنی بر دو شیوه تعاملی و رواننمایشگری بر جهتگیری هویت در دختران نوجوانباپریشانی روانشناختی بود. طرح پژوهش تجربی همراه با پیشآزمون، پسآزمون و گروه گواه بود. 33 دختردانشآموز ...
-
آزمون مدل رابطه کمالگرایی مثبت و رویدادهای منفی زندگی با سبکهای مقابله و بهزیستی روانشناختی: نقش واسطهای سرمایه روانشناختی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2019-06-22)هدف این پژوهش تعیین رابطه بین کمالگرایی مثبت و رویدادهای منفی زندگی با سبکهای مقابله و بهزیستی روانشناختی با توجه به نقش واسطهای ...
-
تحول ادراک دیداری و فرافکنی در کودکان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2019-06-22)هدفاین پژوهش بررسی تحولی ادراک دیداری و فرافکنی در دانشآموزان بود. 129 دانشآموز(۶۰ پسر، ۶۹ دختر) از منطقه ۲ تهران در سال تحصیلی ۱۳۹۶-۱۳۹۷، بااستفاده از روش نمونهبرداری در دسترس انتخاب شدند. آزمودنیها شامل ۴۴ نفر در ...
-
مقیاس چندبعدی حمایت اجتماعی ادراک شده: پرسشنامه، روش اجرا و نمره گذاری
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2019-06-22)
-
نقش واسطه ای پرخاشگری واکنشی در رابطه بین حساسیت به قربانی شدن و احساس تنهایی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2019-06-22)هدف این پژوهش بررسی نقش واسطهای پرخاشگری واکنشی در رابطه بین حساسیت به قربانی شدن با احساس تنهایی در نوجوانان بود. 349 دانشآموز پسر مقطع راهنمائی با استفاده از روش نمونهگیری تصادفی خوشهای چندمرحلهای انتخاب شدند. ابزار ...



