مرور دوره 13, شماره 52 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
-
تحلیل عاملی تأییدی و اعتباریابی سیاهه خودنظمجویی نوجوانان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2017-06-22)این پژوهش با هدف تعیین ویژگیهای روانسنجی سیاهه خودنظمجویی نوجوانان در نمونهای از جمعیت نوجوانان ایرانی انجام شد. روش پژوهش توصیفی و جامعه آماری ...
-
مقایسه اثربخشی روشهای تدریس یادگیری مبتنی بر مسئله و سخنرانی بر هیجانهای پیشرفت تحصیلی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2017-06-22)این پژوهش شبهتجربی با هدف مقایسه اثربخشی روش تدریس یادگیری مبتنی بر مسئله و روش تدریس سخنرانی بر هیجانهای پیشرفت تحصیلی دانشجوـ
-
سهم معنای زندگی و حمایت اجتماعی ادراکشده در راهبردهای مقابله با درد
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2017-06-22)هدف این پژوهش تعیین سهم معنای زندگی و حمایت اجتماعی ادراکشده در شدّت درد بود. برای این منظور طی یک پژوهش توصیفی از نوع ...
-
نقش واسطهای انگیزش درونی در رابطه بین ادراک از سبکهای والدگری و تابآوری تحصیلی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2017-06-22)این پژوهش برای تعیین نقش واسطهای انگیزش درونی در رابطه بین ادراک از سبکهای والدگری و تابآوری تحصیلی دانشآموزان دختر انجام شد. به این منظور 312 دانشآموز دختر کلاس دوم متوسطه آموزش و پرورش ...
-
مقیاس مشکلات بین شخصی-30 :پرسشنامه، روش اجرا و نمره گذاری
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2017-06-22)
-
عادتهای غذایی سالهای اولیه زندگی و سبکهای دلبستگی در دختران فربه
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2017-06-22)هدف این پژوهش مقایسه عادتهای غذایی سالهای اولیه زندگی و سبکهای دلبستگی دو گروه از دختران چاق و دارای وزن عادی 9 تا 11 سال بود. بدین منظور ...
-
نقش هدف های پیشرفت و فرسودگی تحصیلی در عملکرد تحصیلی: با واسطهگری انتظار پیامد و یادگیری خودنظمجو
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2017-06-22)هدف این پژوهش تعیین نقش هدفهای پیشرفت و فرسودگی تحصیلی در عملکرد تحصیلی دانشجویان با واسطهگری انتظار پیامد و یادگیری خودنظم



