مرور دوره 10, شماره 40 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 9 از 9
-
اثربخشی هنردرمانی گروهی بیانگر بر خودکارآمدی تعاملی کودکان آسیبدیده از سرپرستی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2014-06-22)در این پژوهش اثربخشی هنردرمانگری گروهی بیانگر بر خودکارآمدی تعاملی کودکان آسیبدیده از سرپرستی بررسی شد. این پژوهش یک طرح شبهآزمایشی به صورت پیشآزمونـپسآزمون با گروه گواه و انتخاب تصادفی بود. نمونه این پژوهش 28 نفر ...
-
ارتقای کیفیت دلبستگی شیرخوار توسط ارتقای آگاهی بینذهنی مادر
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2014-06-22)مطالعة حاضر بر شناخت اثربخشی بستة آموزشی افزایش آگاهی بین¬ذهنی مادران دارای شیرخوار 7-6 ماهه بر ارتقای کیفیت دلبستگی شیرخوار در پایان سال نخست زندگی شیرخوار متمرکز شد. کیفیت دلبستگی شیرخوار توسط طبقه¬های Q دلبستگی (واترز، ...
-
ارزشهای انسانی دانشجویان ایرانی: دور دوم (پس از یک دهه)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2014-06-22)یک دهه پیش، در بررسی ساختار و محتوای ارزشهای دانشجویان (دلخموش، 1384)، مواردی از انحراف از الگوی نظری (ارزشهای بنیادی انسانی؛ شوارتز، 1992، 2006) مشاهده شد. مطالعه حاضر، تغییر در ساختار ارزشهای دانشجویان، در نزدیک شدن ...
-
مسیرهای دستیابی به شبکهها، انجمنها و منابع علمی روانشناختی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2014-06-22)
-
نقش ارزشهای فرهنگی در ترجیحهای سن ازدواج و تفاوت سنی زوجین
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2014-06-22)پژوهش حاضر با هدف شناخت نقش ارزشهای فرهنگی ازدواج در ترجیحهای سن ازدواج و تفاوت سنی زوجین اجرا شد. تعداد 344 دانشجو (153 مرد، 191 زن) به شیوه نمونه¬برداری در دسترس از بین دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی انتخاب و با استفاده ...
-
نقش خودنظمدهی در سازگاری اجتماعی دانشآموزان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2014-06-22)دراین پژوهش نقش پیش¬بینی¬کنندگی خودنظم¬دهی در سازگاری اجتماعی دانش¬آموزان دوره دبیرستان در یک نمونه تصادفی متشکل از 224 دانشآموز پسر شهر تهران با پرسشنامه¬های خودنظم¬دهی (میلر و براون، 1991)، سازگاری اجتماعی کالیفرنیا ...
-
پرسشنامه تشبیهی ارزش: پرسشنامه، شیوه اجرا و نمرهگذاری (نسخه فارسی)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2014-06-22)
-
پیشبینی ابعاد خودآگاهی بر مبنای رگههای شخصیت دانشآموزان تیزهوش
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2014-06-22)هدف پژوهش حاضر، پیش¬بینی ابعاد خودآگاهی بر مبنای رگههای شخصیتی در دانش¬آموزان تیزهوش بود. شرکت¬کنندگان مشتمل بر 239 دانش-آموز تیزهوش (120 دختر، 119 پسر) در مقطع دبیرستان شهرستان شیراز بودند که به شیوه هدفمند انتخاب شدند. ...



