مرور دوره 12, شماره 47 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
اثربخشی آموزش حافظه کاری هیجانی در توانایی مهار عواطف نوجوانان مبتلا به اختلال تنیدگی پسضربهای
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2016-03-20)هدف پژوهش حاضر تعیین تأثیر آموزش حافظه کاری هیجانی در توانایی مهار عواطف نوجوانان مبتلابه اختلال تنیدگی پسضربهای بود. بدین منظور، در چهارچوب طرح تجربی تکآزمودنی خطوط پایه چندگانه با ورود پلکانی، سه نوجوان (دو دختر، یک ...
-
اثربخشی آموزش فنون دلبستگی پیش از زایمان بر دلبستگی مادر به جنین
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2016-03-20)پژوهش حاضر با هدف تعیین تاثیر آموزش برنامه دلبستگی پیش از زایمان بر دلبستگی مادر به جنین انجام شد. با روش نمونهبرداری در دسترس، 30 زن باردار که از ابتدای فروردین تا اردیبهشت 93 به بیمارستان صارم مراجعه کرده بودند، به ...
-
دلبستگی و پیامدهای تحولی: نقش بازنماییهای ذهنی در پیشبینی مشکلات درونیسازی و برونیسازی کودکان پیشدبستانی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2016-03-20)هدف این پژوهش تعیین نقش بازنماییهای ذهنی در پیشبینی مشکلات درونیسازی و برونیسازی در کودکان پیشدبستانی بود. نمونه پژوهش شامل 75 کودک 4 تا 6 ساله (52 دختر ، 23 پسر) بود که از شش مهدکودک به روش خوشهای چندمرحلهای در ...
-
رابطه انواع خودکارآمدی با خشم: بررسی نقش واسطهای حل مسئله اجتماعی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2016-03-20)هدف این پژوهش، تعیین نقش واسطهگری حل مسئله اجتماعی در رابطه انواع به خودکارآمدی و خشم بود. بدین منظور 390 نفر از دانشجویان دانشگاه شیراز (228 دختر ، 162 پسر) به شیوه خوشهای چندمرحلهای انتخاب شدند و به سیاهه حل مسئله ...
-
رابطه بین پنج عامل بزرگ شخصیت و رفتار غیرمولد تحصیلی با واسطهگری مهار ادراکشده: مدلیابی ساختاری
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2016-03-20)پژوهش حاضر با هدف شناخت رابطه ساختاری ویژگیهای شخصیتی بر رفتار غیرمولد تحصیلی با واسطهگری مهار ادراکشده انجام شد. شرکتکنندگان پژوهش شامل 294 نفر از دانشجویان دانشگاه شیراز بودند که براساس روش نمونهبرداری خوشهای ...
-
نقش واسطهای حرمتخود و عواطف مثبت و منفی در رابطه بین تابآوری و بهزیستی روانشناختی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2016-03-20)هدف پژوهش حاضر تعیین رابطه تابآوری و بهزیستی روانشناختی با توجه به نقش واسطهگری حرمتخود و عواطف مثبت و منفی بود. 387 دانشآموز دوره دوم متوسطه مدارس شهر خرمآباد مقیاس تابآوری (کانر و دیویدسون، 2003)، مقیاس حرمت ...



