مرور دوره 11, شماره 42 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
تحول کنشهای اجرایی در کودکان بهنجار و فزون کنش: از پیشدبستان تا پایان دبستان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2014-12-22)هدف پژوهش حاضر مقایسه تحول کنشهای اجرایی در کودکان بهنجار و فزونکنش بود. 420 کودک (210 نفر بهنجار، 210 نفر فزونکنش) 5 تا 12 ساله مراکز پیشدبستانی و دبستانهای شهر اصفهان به روش نمونهبرداری چندمرحلهای انتخاب شدند و ...
-
شاخص توصیفکننده شغل: پرسشنامه، روش اجرا و نمرهگذاری (نسخه فارسی)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2014-12-22)
-
رابطه سبکهای دلبستگی و سازگاری اجتماعی: نقش واسطهای هوش هیجانی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2014-12-22)هدف ﭘﮋوﻫﺶ ﺣﺎﺿﺮ، تعیین ﻧﻘﺶ واسطهای هوش هیجانی در راﺑﻄﻪ بین سبکهای دلبستگی و سازگاری اجتماعی بود. 206دانشجوی سال اول مقطع کارشناسی دانشگاه شیراز با استفاده از روش نمونهبرداری تصادفی خوشهای چند مرحلهای انتخاب شدند و به ...
-
مسیرهای دستیابی به شبکهها، انجمنها و منابع علمی روانشناختی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2014-12-22)



