نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمظلومی, نادرfa_IR
dc.contributor.authorزمانی, محمودfa_IR
dc.contributor.authorسید نقوی, میرعلیfa_IR
dc.contributor.authorربانی, عارفهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T04:01:21Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T04:01:21Z
dc.date.available1399-07-09T04:01:21Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T04:01:21Z
dc.date.issued2014-10-23en_US
dc.date.issued1393-08-01fa_IR
dc.date.submitted2012-11-21en_US
dc.date.submitted1391-09-01fa_IR
dc.identifier.citationمظلومی, نادر, زمانی, محمود, سید نقوی, میرعلی, ربانی, عارفه. (1393). رابطه یادگیری سازمانی، بهبود مستمر و اعتماد میان‌سازمانی با عملکرد سازمانی (شرکت‌های نمایندگی خدمات بیمه‌ای). فصلنامه علمی - پژوهشی پژوهشنامه بیمه, 29(2), 163-182.fa_IR
dc.identifier.issn2251-7723
dc.identifier.issn2251-7731
dc.identifier.urihttp://jir.irc.ac.ir/article_7289.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/252844
dc.description.abstractاین تحقیق با هدف بررسی یادگیری سازمانی، اعتماد میان‌سازمانی و بهبود مستمر و اثرات آن بر عملکرد شرکت‌های نمایندگی خدمات بیمه‌ای انجام شده است. تحقیق حاضر، از لحاظ هدف، کاربردی و از نظر شیوه گردآوری و تحلیل داده‌ها توصیفی و از نوع پیمایشی است. برای گردآوری داده‌ها از پرسش‌نامه‌ای استفاده شده که بر اساس مقیاس هفت مرتبه‌ای لیکرت تدوین شده است. تعداد نمونه انتخابی برابر با 388 نفر است که از میان مدیران ارشد، میانی و کارشناسان شرکت‌های خدمات نمایندگی بیمه به صورت تصادفی انتخاب شده‌اند. داده‌های جمع‌آوری‌شده، با روش همبستگی و رگرسیون و به کمک نرم‌افزار SPSS تجزیه‌و‌تحلیل شده است، نتایج نشان می‌دهد که رابطه معناداری میان یادگیری سازمانی، اعتماد میان‌سازمانی، بهبود مستمر و عملکرد سازمانی وجود دارد.fa_IR
dc.format.extent536
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherپژوهشکده بیمهfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه علمی - پژوهشی پژوهشنامه بیمهfa_IR
dc.relation.ispartofIranian Journal of Insurance Researchen_US
dc.subjectیادگیری سازمانیfa_IR
dc.subjectاعتماد میان‌سازمانیfa_IR
dc.subjectبهبود مستمرfa_IR
dc.subjectعملکرد سازمانیfa_IR
dc.subjectنمایندگی بیمهfa_IR
dc.titleرابطه یادگیری سازمانی، بهبود مستمر و اعتماد میان‌سازمانی با عملکرد سازمانی (شرکت‌های نمایندگی خدمات بیمه‌ای)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله علمی - پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentمولفfa_IR
dc.contributor.departmentمولفfa_IR
dc.contributor.departmentمولفfa_IR
dc.contributor.departmentمولفfa_IR
dc.citation.volume29
dc.citation.issue2
dc.citation.spage163
dc.citation.epage182


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد