دوره 33, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
شناسایی و رتبهبندی عوامل موفقیت هوشمندی کسبوکار با رویکرد استقرار مدیریت دانش (مطالعۀ موردی: صنعت بیمۀ ایران)
(پژوهشکده بیمه, 2018-08-23)دسترسی بهاطلاعات صحیح،تأثیرگذاروبهروزدر فضای شدیداً رقابتی کسبوکار امروز یکیازابزارهایقدرت هر شرکتی در سطحملّیوبنگاهی ...
-
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر نوآوری باز در صنعت بیمه (مطالعۀ موردی: یک شرکت بیمهای )
(پژوهشکده بیمه, 2018-08-23)با ورود به هزارۀ جدید و با توجه به تغییرات سریع در صنعت فناوری در سراسر دنیا، رقابتپذیری و بقای نهایی یک سازمان به توانایی آن در توسعه و تولید محصولات و خدمات جدید و نوآورانه وابسته است. کشورهای جهان با تکیه بر نوآوری ...
-
بررسی و سنجش سطح رضایتمندی مشتریان شرکتهای فعال در صنعت بیمۀ ایران
(پژوهشکده بیمه, 2018-08-23)این تحقیق، در پی ارزیابی رضایتمندی مشتریان صنعت بیمۀ کشور از خدمات بیمهای است. روش تحقیق میدانی و مبتنی بر پرسشنامه بوده است که بر مبنای 6580 نمونه از مشتریان 19 شرکت فعال در صنعت بیمۀ کشور در سال 1393 انجام شده است. ...
-
الگوی خوشهبندی مشتریان بیمۀ عمر (مطالعۀ موردی: یک شرکت بیمهای)
(پژوهشکده بیمه, 2018-08-23)این پژوهش به مطالعه در اطلاعات مشتریان بیمۀ عمر به منظور دستیابی به الگوی خوشهبندی برای ارائۀ خدمات میپردازد. از جامعۀ شرکتهای بیمۀ عمر، یک شرکت بیمهای با اندازۀ نمونۀ 1000 نفر که در سال 1392 اقدام به خرید بیمهنامۀ ...



