دوره 27, شماره 3
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تحلیل فاصله موجود با مطلوب فرایند آموزش در چند شرکت بیمه و ارائه الگوی مناسب
(پژوهشکده بیمه, 2012-11-21)هدف از پژوهش حاضر تحلیل فاصله موجود با مطلوب در فرایند آموزش در شرکتهای بیمه «الف»، «ب»، «ج» و «د» و ارائه الگوی مناسب است. جامعة آماری، شامل کلیة کارکنان شرکتکننده در دورههای آموزش ضمن خدمت در شرکتهای مورد بحث در سال ...
-
اثر گرایش کارآفرینانه براساس مدل لامپکین و دس بر عملکرد شرکتهای بیمه خصوصی در ایران
(پژوهشکده بیمه, 2012-11-21)این تحقیق به دنبال بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه از دیدگاه لامپکین و دس(1996) در پنج بعد نوآوری، ریسکپذیری، رقابت تهاجمی، پیشگامی، استقلالطلبی بر عملکرد شرکتهای بیمه خصوصی در ایران است. بدین منظور دفتر مرکزی و شعبه ...
-
عوامل مؤثر بر ارزش ویژه نامونشان تجاری از منظر مشتریان
(پژوهشکده بیمه, 2012-11-21)ارزش ویژه نامونشان تجاری هرساله توسط مؤسسات معتبر جهانی در مورد برندهای مختلف بینالمللی اندازهگیری میشود؛ زیرا در نهایت موفقیت و ماندگاری سازمانها در گرو مشتریان آنان است. بههمیندلیل ارزش ویژه نامونشان تجاری از ...
-
ارزیابی عملکرد شعب یک شرکت بیمه با استفاده از رویکرد تلفیقی کارت امتیازی متوازن و تکنیکهای MADMفازی
(پژوهشکده بیمه, 2012-11-21)شرکت های بیمه باید عملکرد موفقیت آمیزی در انجام اهداف خود داشته باشند. آگاهی از اینکه عملکرد سازمان تا چه حد در جهت رسیدن به این اهداف بوده و موقعیت سازمان در محیط پیچیده و پویای امروزی کجاست، برای مدیران و سازمان-ها اهمیت ...
-
حقوق و تعهدات طرفین قرارداد اجاره هواپیما در بیمههای هوایی: بررسی الحاقیه بیمهنامه AVN67B
(پژوهشکده بیمه, 2012-11-21)انعقاد عقد بیمه در مورد هواپیماهای استیجاری، مسائل پیچیدهای را در خصوص حقوق و تعهدات طرفین قرارداد اجاره در بیمههای هوایی ایجاد کرده است. تنظیم رابطة بیمهگر و بیمهگذار با طرف دیگر قرارداد اجارة هواپیما و جلوگیری از ...



