نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorشریفی, سید مهدیfa_IR
dc.contributor.authorلبافی, سمیهfa_IR
dc.contributor.authorرادمنش, بهارهfa_IR
dc.contributor.authorمیاح, رحمانfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T03:59:51Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T03:59:51Z
dc.date.available1399-07-09T03:59:51Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T03:59:51Z
dc.date.issued2019-08-23en_US
dc.date.issued1398-06-01fa_IR
dc.date.submitted2019-07-16en_US
dc.date.submitted1398-04-25fa_IR
dc.identifier.citationشریفی, سید مهدی, لبافی, سمیه, رادمنش, بهاره, میاح, رحمان. (1398). ارائه الگوی مدیریت خبر رسانۀ ملی در فضای مجازی با رویکرد ارتباطات آیینی. مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه, 2(2), 11-30. doi: 10.22034/jiscm.2019.194635.1054fa_IR
dc.identifier.issn2676-4091
dc.identifier.issn2676-4083
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22034/jiscm.2019.194635.1054
dc.identifier.urihttp://jiscm.iribu.ac.ir/article_93332.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/252318
dc.description.abstractگسترش روزافزون فناوری‌های ارتباطی و شبکۀ جهانی اینترنت، عصری جدید در تاریخ اطلاع‌رسانی ارتباطات جمعی رقم زده است. این تغییرات فناورانه نه‌تنها زیرساخت‌های ارتباطی، بلکه سازمان‌های رسانه‌ای را نیز دچار تغییر و تحول کرده است. این تغییرات نیازمند الگوی مدیریتی نوینی در حوزۀ اطلاع‌رسانی است. دراین پژوهش، از رویکرد کیفی و روش تحلیل تم بهره‌ گرفته شده است و مؤلفه‌های الگوی مدیریت بخش خبر رسانۀ ملی در فضای مجازی با بهره‌گیری از رویکرد ارتباطات آیینی و طی مصاحبه‌های عمیق با چهارد ه‌نفر از خبرگان حوزۀ رسانه استخراج شده است. بنا بر نتایج این پژوهش، مهم‌ترین مؤلفه‌ها عبارت‌اند از: کم‌کردن محدودیت‌های سیاسی و فرهنگی در تعامل با ذی‌نفعان، تعامل با سازمان‌های سیاست‌گذار در حوزۀ فضای مجازی، ایجاد زیرساخت مناسب برای توسعۀ ارتباطات آیینی در بخش خبر رسانۀ ملی و توسعۀ کاربرد محتوای کاربر‌ساخته با رویکرد آیینی در بخش‌های خبری.fa_IR
dc.format.extent409
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانfa_IR
dc.relation.ispartofمطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانهfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Interdisciplinary Studies in Communication and Mediaen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22034/jiscm.2019.194635.1054
dc.subjectارتباطات آیینیfa_IR
dc.subjectخبرfa_IR
dc.subjectفضای مجازیfa_IR
dc.subjectمدیریت رسانهfa_IR
dc.titleارائه الگوی مدیریت خبر رسانۀ ملی در فضای مجازی با رویکرد ارتباطات آیینیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه آموزشی مدیریت دانشگاه تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران(ایرانداک)fa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد مدیریت رسانه دانشگاه تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشدعلوم سیاسی دانشگاه امام صادقfa_IR
dc.citation.volume2
dc.citation.issue2
dc.citation.spage11
dc.citation.epage30


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد