دوره 6, شماره 2 (پیاپی 22)

 

ارسال های اخیر

  • بررسی رابطه سواد رسانه‌ای و تهاجم فرهنگی در شبکه‌های اجتماعی 

    رضوی, سیدعلی‌محمد؛ نعمتی‌فر(نویسنده مسئول), نصرت‌الله؛ موسوی, سیدحسین (دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی), 2018-09-23)
    پژوهش حاضر، به دنبال بررسی رابطه میان بهره‌مندی کاربران از سواد رسانه‌ای و در معرض تهاجم فرهنگی قرارگرفتن آنها در استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام است. جامعه آماری تحقیق، شامل کاربران فعال در شبکه اجتماعی اینستاگرام هستند ...

  • مؤلفه‌های کنش از منظر قرآن‌کریم 

    حسامی, فاضل؛ رفیق(نویسنده مسئول), محمد (دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی), 2018-09-23)
    هر کُنشی دارای مؤلفه‌های متفاوت است که شناخت آنها مهم‌تر از انجام کُنش است. در واقع ارزش کُنش، ارتباط مستقیمی با شناخت مؤلفه‌های آن دارد. مؤلفه‌ها؛ یعنی عناصری که کُنش از آن‌ها شکل می‌گیرد. بعضی از مؤلفه‌ها «پیشاکُنش»، ...

  • الگوی تبلیغی امام موسی صدر در تعامل با شیعیان لبنان 

    فرخی (نویسنده مسئول), میثم؛ دیده‌خانی, نرگس (دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی), 2018-09-23)
    هدف از این پژوهش، بررسی الگوی تبلیغی امام صدر در تعامل با شیعیان لبنان با بهره‌گیری از روش تحلیل مضمون است. برای گردآوری و شناسایی مضامین مرتبط با الگوی تبلیغی امام صدر، ابتدا مبانی نظری اندیشمندان اسلامی بررسی شد، سپس با ...