دوره 6, شماره 2 (پیاپی 22)
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی رابطه سواد رسانهای و تهاجم فرهنگی در شبکههای اجتماعی
(دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی), 2018-09-23)پژوهش حاضر، به دنبال بررسی رابطه میان بهرهمندی کاربران از سواد رسانهای و در معرض تهاجم فرهنگی قرارگرفتن آنها در استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام است. جامعه آماری تحقیق، شامل کاربران فعال در شبکه اجتماعی اینستاگرام هستند ...
-
مؤلفههای کنش از منظر قرآنکریم
(دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی), 2018-09-23)هر کُنشی دارای مؤلفههای متفاوت است که شناخت آنها مهمتر از انجام کُنش است. در واقع ارزش کُنش، ارتباط مستقیمی با شناخت مؤلفههای آن دارد. مؤلفهها؛ یعنی عناصری که کُنش از آنها شکل میگیرد. بعضی از مؤلفهها «پیشاکُنش»، ...
-
الگوی تبلیغی امام موسی صدر در تعامل با شیعیان لبنان
(دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی), 2018-09-23)هدف از این پژوهش، بررسی الگوی تبلیغی امام صدر در تعامل با شیعیان لبنان با بهرهگیری از روش تحلیل مضمون است. برای گردآوری و شناسایی مضامین مرتبط با الگوی تبلیغی امام صدر، ابتدا مبانی نظری اندیشمندان اسلامی بررسی شد، سپس با ...



